Annyeong

Jöttem, láttam… Aztán itt maradtam. Elég sok idő és gondolkodás eredménye lett az, hogy végül belekezdtem ebbe a blogba. A WordPress számomra olyan mint egy második anya, teljes mértékben kijövök vele és ismerem minden zugát, szóval ki is fogom használni azokat a lehetőségeket, amiket nyújt számomra. :)
Nem sok mindenhez értek, fordítani tudok angolról, és képes vagyok az internet legkisebb zugait is felkeresni, hogy ha valamilyen információra szükségem van egy-egy projekt során. Elsősorban koreai sorozatokat szoktam fordítani hobbiszinten, volt már tajvani projektem is, de azt végül ejtettem. Úgy érzem elég nehezen fog beindulni az oldal, aztán később fogom elkezdeni rendesen a fordítás részét is, ugyanis elég nehéz olyan projektet kifogni, amire nem csapott még le senki más. Így mindenképpen vagy régebbit fogok választani, vagy egy újat, hogy friss maradjak és ahogy megjelenik az angol felirat, már hozom is a magyart.

Kitty vagyok, sziasztok. ^w^

3 thoughts on “Annyeong

  1. Szia!

    Remélem nem lesz gond, ha kiteszlek az oldalamon a fordítók listájára, illetve, ha a tervezett felirataidat is feltüntetem.
    Látogass el hozzám és kérlek írj majd a Chat-be, ha feltüntethetlek.
    Örülök, hogy ezt a sorit választottad! Sok sikert! Jó fordítást!!

    Szép napot!
    Judisu

  2. Helyes volt elkezdted csak szépen egyre egyre feljebb *w* fighting kitartást. és imádom azokat a doramákat amiket felvettél kijibsa aja!~

    • Bakachan. ~~ Úgy lesz, ha elkezdtem, akkor most már csak egyre fentebb és fentebb fogok kerülni. Majd ha nézed, akkor meg még jobban imádni fogod őket. ^w^ Köszönöm. :3 Neked meg előre is jó szórakozást Csacsihoz meg Calvinhoz ;D

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

