Flower Boy Ramyun Shop 1. rész

Íme, meghoztam Jung Il Woo új doramájának első részét felirattal, ami a Flower Boy Ramyun Shop címet viseli. A srác már a Take Care Of The Young Lady és 49 Days doramákban is felkeltette a figyelmemet, így nem tudtam elsuhanni egy olyan sorozat mellett, ahol ő a főszereplő. A doramának könnyed, romantikus sztorija van, ami a későbbiekben fog csak beindulni, és mivel csak három hete adták le az első részt, így még nem sok mindent tudni róla. Az viszont biztos, hogy már az első rész is eseménydús, és odakötöz a székbe. ^w^ Jó szórakozást hozzá. ;]

 

LETÖLTÉS

 

1. rész: FELIRAT | VIDEÓ

 

A későbbiekben az összes feliratot ERRE az oldalra fogom feltenni, hogy át lehessen látni a részeket és egyszerre letölteni őket. A feliratokat csakis a feltüntetett videókhoz készítettem, próbáltam a legjobb minőségűeket megkeresni, viszont ez egy új doramánál nem a legegyszerűbb, így pár másodperces reklámok benne lehetnek, amiket nyugodtan tovább lehet lapozni, a felirat hozzá van igazítva.

2 thoughts on “Flower Boy Ramyun Shop 1. rész

  1. Nem gondoltam volna h ennyire fog tetszeni ez a dorama~ nagyon elnyerte a tetszésem, és egyböl beleszerettem Eun bi karakterébe bár annál inkább csacsiba *.* nemhiszem h a másik emberke versenyképes lesz de nemszolom el magam! minden rész után leirom majd ide a meglátásaimat, megprobálom Spoiler nélkül bár lehet hogy az MSN jobb ötlet várom válaszod kijibsa~ höhö

    • Baaakachan ~
      Te éjszakai bagoly, már megint meddig voltál fent. -.-
      Örülök, hogy tetszik a sorozat. Eun Bi karakterdolgával azért megleptél, nekem elég sok idő kellett ahhoz, hogy meg tudjam szokni őt, az ilyen karakterekkel nehezen barátkozom. o_o Csacsi meg szerintem egyértelmű. Kang Hyukkal az elején én is így voltam, kicsit gyenge ellenfél volt, de majd a későbbiekben eldöntöd, hogy mi lesz a sorsa a drágának. Én inkább magamnak tartottam volna meg. :3
      Szerintem az se nagyon baj, ha spoilerezel, mások is szoktak. :D De felőlem MSN-en is megbeszélhetjük, ha gondolod, az esti irományaidat amúgy is szívesen fogadom mindig. ~

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

