Új doramák a láthatáron!

Szóval.

Sokat gondolkoztam azon, hogy mibe kezdjek bele a Flower Boy után. A Skip Beat! volt az elsődleges, azt még ezelőtt vettem fel a listára, de rajtam kívül még három fordítócsoport is bevállalta. Nem lenne könnyű munka az egyszer biztos, majd még meggondolom, meg beszélek velük is, hogy mikorra tervezik pontosan a fordítás elkezdését, megvárják-e a dorama végét. Engem személy szerint nem nagyon zavar, ha több csapat visz egy fordítást, de ha van mellé más is amit vihetnék és azt más nem csinálja, abba szívesebben belekezdek.
A Runway Beat című film felkerült a várólistára nemrégen, japán film Seto Koji [gyönyörűlábú – én csak így hívom :D] főszereplésével.  Hogy mikor és hogyan fog elkészülni, az titok, akarom mondani, nem tudom. Valószínűleg a Flower Boy és a következő tervezett dorama közötti időszakban.
A következő doramám végül a Man of Honor című darabra esett. Cinderella’s Sister, The Duo, Fashion 70s és What’s up Fox? doramákból szerintem Chun Jung Myung sok mindenkinek ismerős, női főszereplőnk pedig, Park Min Young, legutóbb Lee Min Ho oldalán mutatkozott meg a City Hunterben. [Nem mellesleg sokan nem tudják, de az I Am Samben is Min Ho karaktere Min Young után futott, ez egy kisebb dorama.] Mivel még nem láttam végig, így először azon kell túl esnem, és miután befejeztem a Flower Boyt, belekezdek.
Dorama dobva, ugyanis más a mai napon [december 4] belekezdett. Szétnézek majd még, hogy mit lehetne felvenni ezután. A Man of Honor feliratait itt találhatjátok meg.

Addig is keep waiting és jó szórakozást az eddigi Flower Boy részekhez!

További információkat a Feliratok című oldalon találtok.

24 thoughts on “Új doramák a láthatáron!

  1. Szia! Szerintem a Man of Honor egy jó választás, bár még csak videókat láttam róla és az alapján felkeltette az érdeklődésemet. Kíváncsian várom :D

  2. Először is köszi az eddigi feliratokat :3 *w* Másodszor,Seto Koji -> Koizora ,gyögyörű dorama volt és Seto Koji nagyot alakított benne (szerintem),szóval Runway Beat …várom ! Fighting! <3 ^^

  3. Szia!
    Nézelődtem és rögtön két öröm is ért. Először is szeretném megköszönni a Flower Boy Ramyun Shop eddig elkészült részeit. Nagyon tetszik a történet, a szereplők játéka és a fordításod is amiben tolmácsolod ezt. Köszönöm és kitartást kívánok hozzá.
    A másik az amit itt olvastam, hogy tervezed a Man of Honor fordítását. Igazat bevallva nagyon szorítottam, hogy valaki elkezdje és annak külön örülök, hogy az te leszek.

    • Szia!
      Nagyon szívesen, köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik a sorozat. :)
      A Man of Honor úgy tűnik le kell, hogy kerüljön a listámról, ugyanis közvetlen most, egy napra rá, hogy bejelentettem én fogom fordítani, valaki felrakta Addictsra az első részt. Én engedélyt kértem attól az embertől, aki eredetileg tervezte a fordítást [mert ő végül úgy döntött dobja a projektet], de úgy tűnik, ők nem szóltak neki. Szóval a Man of Honor lehet most kimarad. Ha nem elég gyorsak, látok rá esélyt, hogy elkezdem én is, azonban ha jó tempóban tartják magukat, akkor inkább új sorozat után nézek.

  4. Örülök az új választásodnak :))), Park Min Young az egyik kedvencem a színésznők között a City Hunter óta (ami előlépett no1 sorozatommá).

    • City Hunter nekem is nagy kedvencem. :) A Man of Honor meg egy kérdéses dolog ismételten […], ugyanis ahogy bejelentettem hogy viszem a sorozatot, valaki ma felrakta Addictsra az első részt. Habár én megkaptam az engedélyt a fordításra, úgy tűnik nem sokat tudok vele kezdeni. Ha nem elég gyorsak talán elkezdem én is, ha viszont jó tempóban viszik a sorozatot, akkor új után nézelődök. :/ Esetleg nem tudsz valami jó doramát, ami 2011-es, vagy a közeljövőben fogják vetíteni?

  5. a man of honor cimu doramának az elso részéhez a felirot tegnap/ma adta ki Kim Moon Ae fordíto,csak szeretném ha tudnád.
    a skip beat dorama nekem is tetszik mondjuk az animéjét nem láttam de jonak tunik : D

  6. Kérdezhetek egy nagyon furcsát?…hátha tudod rá a válszt. :))) (Bár nem ez a legmegfelelőbb rész rá, de gyanítom a Flower Boys kapcsán is felvetődik bennem majd a kérdés). A koreai filmiparban van valami etikai kódex a csókjelenetekre? Ez most a City Hunterről jutott az eszembe, konkrétan Lee Min Ho-ról, akinek (a Boys Over Flowerstől eltekintve), a “filmes” csókja normális, az összes színésznél akiket láttam (nagyon kevés kivétellel) a megmosolyogtató kategória. Értsd így: hős+hősnő nagyjelenet, háttérben a hatásos zene, szemekben könnyek csillognak és olyan indulatok, hogy azzal egy mozdonyt el lehetne húzni, és akkor várod a nagy csókjelenetet és helyette egy szűzies puszit kapsz, ami legalább olyan forró, mintha az orrukat dörgölnék össze, akár az eszkimók, és a hősnő karjai leginkább csak lógnak :))))). Ezt így el is fogadtam, gondolván, hogy koreai szokás, de aztán láttam a Personal Tasteben, a “game over”-es jelenetet, ahol Min Ho úgy elkapja a parterét, hogy húúú…Esetleg rá nem vonatkoznak az “előírások”? :D:D:D:D…mert, ha így van, akkor tőle szeretnék több filmet megnézni (amúgy is kocsonyás lesz attól pasitól a térdem). Esetleg van valami ötlet erre a megmagyarázhatatlan jelenségre?

    • Szerintem ez a megmagyarázhatatlan jelenség a forgatókönyvírótól függ meg a rendezőtől… :D Meg igazából attól is, hogy ki az aki elvállalja az úgymond “hard” jeleneteket, meg ki az, aki nem. Nagyon sokaknak még a kis csók is sokat jelent. Én még egy csókjelenetként a The Musicalt tudom ajánlani, ahol a főszereplő srác és exe egy olyan durva jelenetet mutattak be, hogy hú. Arra szavakat nem találtam. :D Goongban is szintén volt egy igencsak hosszú csók… :)

  7. A The Musical úgy is benne van a nézős terveimben :)))), bár természetesen nem a “hard” jelenetek miatt nézem a doramakat (hihihi az vicces is lenne “hard dorama” – asszem ez oximoron :D), de mint lelkes-hálás néző értékelem a meggyőző erejű dolgokat, ezért is ugrott annál a bizonyos csókjelenetnél Lee Min Ho népszerűsége a saját listámon 100 bázisponttal.

    • Lee Min Ho nekem alapból a kedvenc színészem [Seung Ki mellett, aki ugyebár elsősorban énekes], így ha ő csinál valamit, akkor az csak jó lehet. :D
      The Musicalt nagyon ajánlom neked, habár én csak a 9. részig láttam és még nem fejeztem be, de szerintem nagyon aranyos egy sorozat, a magyar felirat is készül hozzá.
      Hard dorama… Azért az ötlet tetszik :DD

      • Mindenféleképpen megnézem a The Musicalt, csak nagyon gyatra az angolom, ezért várom a fordítást, ami most a 3. résznél tart. Nekem a másik kedvencem Kim Hyun Joon, akinek, ha nagyon őszinte akarok lenni a színészi játéka alulról veri a nullát, de van benne valami, amitől tátott szájjal bámulom (a megközelíthetetlen, melankólikus, szoborszerűen szép srác karakterét príma jól hozza). Persze ő elsősorban énekes (meglepően képzett hanggal…el is csodálkoztam rajta, hogy az új albumán a I am your manben, ami egy elég kommersz szám olyan magas hangtartományba megy át, amihez már kell a komoly hangképzés). Harmadiknak nálam a szintén színész-énekes (mostmár rendező is) Jang Geun Suk a befutó…na az ő hangja se semmi és színészként is jó. Úgy látszik ez is koreai sajátosság. Foglalkozás halmozás. Énekes-színész, színész-modell, színész-komikus….:D:D:D

        • Jól haladnak ők is a fordítással akkor.
          Kim Hyun Joongnak én csak a számait szeretem. BOFban elég nagy kedvencem volt, viszont Playful Kissben hihetetlenül erőltetett volt. Láttam a tajvani verziót, a mangát és az animét, így ez alapján szerintem túlságosan is próbálkozott, csak nehezen jött neki össze. Nem tudom, hogy miért lett ennyire felkapva a tengeren túlon, mivel alapból azért van csak 16 rész belőle, mert Koreában nagyon kevesen nézték.
          Geun Suk is jó. :D Őt You’re Beautifulban és Mary Stayed Out All Nightban halálra dicsértem, amikor Ikemen Desu Ne-ban megláttam cameo-ként, annyira megörültem. :D
          Nekem Min Ho és Seung Ki az elsődleges, de nagyon sok srácot fel tudnék sorolni még.

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

