Szabályok, tervek, Flower Boy 9. rész munkálatai II.

Először is… Szerintem mindenki észrevette, hogy egy kisebb design-váltás volt, így Karácsony fele szerintem igenis szükségünk van egy kis havazásra, remélem mindenkinek tetszenek a kis hulló pelyhecskék. Köszönet érte a WordPressnek, akik gondoltak erre! ^^

Másodszor. Felkerült egy SZABÁLYOK – GY.I.K oldal, ha bármi probléma merül fel, vagy valami nem érthető, akkor tessék először ide látogatni, és utána kérdezni! Az általános szabályok is felkerültek, tessék őket betartani. Köszönöm!

Harmadszor. Koi és én arra a megegyezésre jutottunk, hogy következő projektként, ami a Flower Boy után BOMBABIZTOS, az a Love Buffet című dorama lesz. Mivel angol softsub tudomásunk szerint nem létezik, így a részek nem lesznek olyan gyorsak, mint a Flower Boynál, de ígérjük, hogy nem fogunk vele mindenkit túlságosan is megváratni. Emellett felkerült a Runaway Sweetheart is a tervezettek közé, amit remélhetőleg 2012 első felében elkezdenek vetíteni. A pletykák szerint kínai Gossip Girl feldolgozásról van szó. További információk a Feliratok oldalon olvashatóak.

Negyedszer. Koi végzett a Flower Boy Ramyun Shop 9. részének időzítésével, így – ha minden jól megy – holnap estére felkerül a következő rész.

Ötödször. Gondolom ez már várható volt, de felvettem a csoportba Koi-t, mint időzítőt, így mostantól ő fogja a sorozatokat időzíteni [eddig is ő tette, kac-kac]. Ezentúl ő is írhat bejegyzéseket, és válaszolhat a ti kommentjeitekre, szóval bánjatok vele szépen. :3

35 thoughts on “Szabályok, tervek, Flower Boy 9. rész munkálatai II.

    • Nagyon köszi, hogy írtál :3 Nagyon szerencsés vagy, mert neked írom itt az első kommentemet xD
      Remélem a folytatás is tetszeni fog, mert mi mindent bele fogunk adni :3
      Köszönöm, hogy írtál :3

  1. Sziasztok!:)
    Nagyon köszönöm az eddigi munkáitokat, imádom a flower boy ramyun shop-ot, és a love buffet-et is biztos imádni fogom, mert már a képe is megfogott:)
    Azt pedig mégjobban, ezerszeresen köszönöm, hogy ti, ellenben néhány fordítóval, még mindig ittvagytok:)
    Szeretem a munkáitokat(bár még csak egy van), jó, hogy ilyen hamar hozzátok, ez nagy elszántságra utal, és remélem hogy ez sokára is így lesz:D
    Ti vagytok az egyik leg-legkedvencebb csoportom, mert válaszoltok is a kommentekre, kedvesek vagytok, a munkátok fantasztikus, és örülök, hogy ezt megalapítottátok:)
    Kívánom, hogy minden munkátok örömteli, és ugyanilyen jó legyen, és hogy sokáig élvezhessük a munkáitokat !
    Egyszóval: mindent bele, és nagyon-nagyon ügyesek vagytok!:)

    • Szia! :) A Love Buffet-hez közzétettünk egy videót is, nézd meg. A Fahrenheit tagjaival egy iszonyatosan jó dorama, szóval tuti, hogy jót fogtok rajta szórakozni. :3
      Mivel még csak a fansub éppen egy hónapos, nem is nagyon gondolkoztam még azon, hogy bezárnánk vagy valami… Már régóta fordítok amúgy is, ez az oldal az álmom volt, szóval nem fogom hagyni, hogy néhány idióta miatt csak úgy abbahagyjam az egészet. :/
      Biztos csak azért van, mert fiatalok vagyunk még. :D Bár szerintem ha valaki fordít, vagy nem csak fordításkor, ha valamit akar, akkor nem kifogásokat keres, hanem leül a fenekére és szépen megcsinálja azt. Nagyon sok fordító azért veszti el az értékét, mert lassan dolgozik, és lehet, hogy van személyes háttér a dologban, de akkor ne fogjon bele olyasvalamibe, amit nem tud befejezni.
      Nagyon aranyos vagy, köszönjük szépen! :) [Koi üzeni, hogy te vagy a kedvenc kommentelője. :D] Igyekszünk továbbra is ilyen gyors maradni, az öröm pedig mindig megvan. :) Mégis csak a mostani listákon a No. 1 doramát fordítjuk. :D
      Reméljük továbbra is ellátogatsz az oldalra, jó szórakozást a doramá[k]hoz!

  2. A Love Buffet remek választás. Nem mintha óriási, hatalmas,hegyeket mozgató és albumok megvevő Fahrenheit rajongó lennék, á dehogy ;) Calvin Chen egy isten és aki mást mond, az szerintem téved. Szóval én nagyon örülök a kiszemelt projektnek!

    • Nekem az egyik kedvenc tajvanim, ezért gondoltam rá. Én Aaron párti vagyok, és szerintem ez a sorozat egy könnyed, de hihetetlenül aranyos darab, amit érdemes lenne megosztani a magyarokkal is. :) Igyekszünk a megvalósítással is, köszönjük szépen!

  3. Hűha már egy hónapos az oldal!? Gratulálok és mint az oldal elsők közti kommentelője büszke vagyok rád/ most már rátok :D További sok sikert az oldalhoz és a fordításokhoz ;)) Mindig bearanyozzátok a napjaimat :D
    Maybestrawberry kaphatok majd egy e-mail címet, nyugi nem zaklatásképpen, hanem szeretnék küldeni egy meglepit a héten, amit az oldalad és az első sorozatod ihletett! :D

    Üdv Koi remélem veled is folytathatok majd egy kis eszmecserét :D Neked is jó munkát :)

    • Hűha, már igen. :D Köszönöm szépen, Kaname! :3 Vagyis köszönjük. :D Igyekszünk, ahogy csak lehet. :) Persze [maybestrawberry@citromail.hu], Koi-ra meg majd rászólok, hogy írjon neked pár kedves sort ide. :D

      • Rendben, amint találok egy működő képes fényképezőt elküldöm :D Még nem is írtam a Love Buffet-ről: jó, hogy manga alapján készült( tutira jó lesz) már láttam a mangáját és én a goromba, visszahúzódó srácnak drukkolok! :D
        Jó választás és kevesen fordítanak ilyen nyelvű sorozatokat :)) Legalább többen ismerkednek meg a tajvani sorozatokkal, amik szerintem frenetikusak :D

        • Én is nagyon szeretem őket, főleg, ha a Fahrenheit tagjai vannak benne. ^w^ Én is az ő pártján vagyok egyébként, de elég kiszámíthatatlan egy sorozatról van szó. :D
          Fényképezőt? Hű, mit csináltál? Kíváncsian várom a levelet. ;]

  4. Love Buffet? Most már aztán szóhoz se jutok xd nagyon jók vagytok!
    Örülök neki, hogy nem kezdtem el nézni angolul, de mindenképp megnéztem volna mert Aaron és Calvin szerepelnek benne <3
    És annak is örülhetünk, hogy egy újabb tajvani sorozattal leszünk gazdagabbak mert sajnos azokat nem fordítják még olyan "aktívan".
    De egyenlőre további jó munkát a Flower Boy-al :D
    FIGHTING^^

    • Igen, tajvaniakat elég kevesen fordítanak… Most az It Started With a Kiss fordítása elég aktív, és jól is haladnak vele, de egyébként általában koreaiakat szoktak fordítani. Így legalább többen is ismerkednek velük is. ;P
      Köszönjük :) Érdemes lesz megnézni. :D A fordítást valamikor a Flower Boy után kezdjük el januárban.
      Igyekszünk ~~ :D Köszönjük! <3

  5. Gratula a hónapossághoz! Meg a hivatalos bővüléshez is. :)
    Nagyon fogom várni a Love Buffetet. *-* Szeretem a tajvani doramákat. Nekem az első az Autumn’s Concerto volt, igazi szerelem lett belőle. :) Kár, hogy tényleg kevesen fordítanak tajvanit, pedig sok igazán jó van közöttük, újak is (pl. Material Queen) , épp ezért különös öröm, hogy ti is belekezdtek egybe.
    Kitartást és köszönet! :)

    • Köszönjük szépen. :) Tajvani doramák között is elég sok jó van, és sokkal könnyebb lecsapni egyre, mint mondjuk egy koreaira, mert nagyon sok olyan van, amiből 2-3-4 verzió is készül egyszerre különböző fansuboknál. Úgy gondolom ezt az energiát lehetne fektetni tajvaniakban is, hogy jobban megismerkedjenek velük is a többiek.
      Köszönjük a jókívánságokat és nagyon szívesen! ^w^

  6. Love Buffet *____* már 2x megnéztem, imádom azt a doramát! :3 Calvin<3
    örülök, hogy tervbe vettétek, mivel nem nagyon szeretek online doramát nézni, angolul meg csak úgy lehet ^^' meg hát a magyar az mégis csak magyar :D

    • Én meg csak online nézek angol doramákat, egy-két kivétel van [a kedvenceim], amiket le szoktam tölteni az első 1-2 rész megnézése után, mert tudom, hogy DVD-n fog kikötni.
      A dorama fordításának megvalósítása valahogy január fele kezdődik el, addig pedig jó szórakozást a Flower Boyhoz. ;] Pontosan, a magyar az magyar. :D Sokkal könnyebb így megérteni, főleg, hogy a tajvani sorozatok nem is olyan elterjedtek felénk.

      • Én szeretem jó minőségbe nézni amit nézek. Vagyis hát, az online-nál jobb minőségbe. :D Mondjuk tajvaniaknál általában a letöltött verzió se valami jó, legalább is eddigi tapasztalataim szerint, de el lehet viselni. :D
        Az tökéletes lesz! :3 Jobb előbb végig vinni egyet, mint belekezdeni többe, és lassabban haladni. :D
        Pontosan. :)

        • Lassabban semmiképpen sem akarok haladni, meg amúgy is ha elkezdek valamit akkor már be is fejezem, ha párhuzamosan csinálnék kettőt, akkor van rá esély, hogy az egyik elfelejtődik… Azt meg nem nagyon szeretném.
          A tajvaniaknál tényleg nem a legjobb a minőség, de igyekszem olyat szerezni, ami legalább ezekhez a 480 p-s videókhoz hasonlóak, és nem lesz semmiféle probléma vele. :D

  7. Szia! A Love Buffetnek én kifejezetten örülök, Nagyon nagy az a sorozat. Kis hijján én is megcsináltam a Momo Loveval karöltve (ez is nagyon édi..) Egyébként ha jól emlékszem akkor a LB-t a Serenityfs & BillaSub csinálja, ha megkéred őket, akkor tuti elküldik neked a felíratott hozzá. És nem kell időzítgetnetek. (Bár még mindig csak az első jött ki nekik…)
    Minden esetre az angol fsek általában nagyon aranyosak szoktak lenni. legalábbis velem azok voltak.

    • Szia Salmina! Hú, köszi a tanácsot, én még nem találtam rájuk, de akkor meglesem és elkérem tőlük. :) Az angol fansubosak általában aranyosak és segítőkészek, mert tudják, hogy az ő felirataik segítségével juttatjuk el még több helyre a doramát.
      Még egyszer köszi szépen. :3

  8. Na megnéztem a 9. részt is :D
    Hát az elején szakadtam a röhögéstől :D Meg is kérdezték hogy mi bajom van? A második felében meg majdnem előkerült a zsepi is :( Olyan kis aranyos CsaCsiSzu :D Néha nagyon sajnálom hogy bár érzi meg valahol a tudata mélyén tudja is hogy szereti a Gyakornokot de olyan nehezen akarja tudonásul venni :D
    Hát a két srácot nagyon bírtam amikor kötötte a sálat :D:D:D:D:D
    Upsz Utólag kérdezek: Szabad ide véleményt írni? Nyugodtan töröld ha úgy gondolod a lényeg hogy Te elolvastad :D

    • Min Rin! Akkor most szépen ismertetlek azzal, hogy az oldalnak miért is Dream CoffeeHouse a címe. >.< Mint egy álombeli kávéház, "beülünk ide", és beszélgetünk az adott témáról, jelenesetben a doramáról. Szóval a jó társaság érdekében csak nyugodtan írd le a véleményedet, senki nem harap meg érte. ;]
      Én az egészet végig röhögtem, főleg fordítás közben, a best a tojásos jelenet, azt sosem fogom elfelejteni. :DD
      Hát valahogy igencsak nehezen jön rá az érzéseire… Ami érthető is, az érzések nem olyan egyszerű dolgok, mint ahogy ő azt elregélte nekünk a második rész végefelé a tesiteremben. De ami késik nem múlik. :D
      Az a két srác egész végig nagyot alkot, irtó édesek együtt… :D Szívesebben látnám őket együtt, mintha Ba Ool Yoon So Yi-val randizgatna. :| Csak azért odáig úgyse fog elfajulni a mi kis Szépfiúk Ramen Éttermünk. ^^"

      • Szia
        Akkor oké :D Csak igazából ami véleményeket ill hz-kat elolvastam sehol nem volt leírva hogy kinek mi tetszik vagy nem tetszik Vagy csak én nem láttam ami ugye előfordulhat :) Igen én is szívesebben látnám őket együtt az a csaj nekem annyira unszimpatikus nem tudom miért :(

        • Szia Min Rin!
          Teljesen megértem a So Yi-s nézeteidet, szóval… Engem valahogy irritál, nem is olyan nagy karakter, nincs akkora hatása a sorozatra szerintem, simán ki lehetne vágni. :| Na, de nem bunkózok, ha már benne van, akkor benne is marad [sajnos]. ^^ˇ
          Úgy elvétve megesik, mostanában sokkal többször írják le a véleményüket, hogy látják, válaszolok is a kommenteikre, ami szerintem pozitív. :D

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

