Flower Boy Ramyun Shop 9. rész

Helló drágáim! Elhoztam nektek a kilencedik rész feliratát. A videóhoz annyit fűznék hozzá, hogy én megtettem mindent, tényleg, kétszer konvertáltam át DivX-es .avi-ba, azonban olyan gyatra minőséget csinált belőle, hogy inkább meghagytam .mp4-es formátumban. Remélem senkinek nem lesznek vele problémái. Ez a rész szerintem nagyon el lett találva egyébként, de gondolom a következőt már mindenki jobban várja az előzetes alapján… ~

Jó szórakozást a részhez!

Orsi [mormo7] küldte nekem ezt a videót Addictson PM-ben, gondoltam megosztom veletek is,  egyes jelenetek Behind the Scenes videói. :)

LETÖLTÉS

9. rész: FELIRAT | VIDEÓ

63 thoughts on “Flower Boy Ramyun Shop 9. rész

  1. Szia!
    Épp a napokban olvastam róla és megtetszett a film, elkezdtem keresni hozzá magyar feliratot, és így jutottam el ide.
    Egyszerre végignéztem azt a 8 részt, most jön le a 9. Nagyon jó film, Jung Il Woo megint jót alakít, bár nekem az időzítős szerepe a No.1. ><
    Köszönöm a feliratot, hálás vagyok érte!

    • Szia!
      49 Daysben is nagyot alakít, az biztos. :D Less bele My Fair Ladybe, amíg a többi Flower Boy részre vársz, megéri.
      Nagyon szívesen, igyekszünk a folytatással és jó szórakozást kívánunk a 9. részhez!

  2. Köszönöm az újabb részt!:):) Cha Chi Soo-t nem lehet nem imádni:D::P:P Halálosan jól játszik:):) Am lesz neki elvileg egy új történelmi sorozata is, igaz nem ő lesz a főfőszereplő- legalábbis asszem:):D:P Már alig várom! – The Moon Embracing The Sun – :)

    • Nagyon szívesen!
      Igen, már hallottam róla, utána is jártam egy kicsit :) Azonban az igazat megvallva nem igazán szeretem a történelmi drámákat, így annak fordítását nem hiszem, hogy vinni fogom, de miatta [meg Kim Soo Hyun, Dream High Sam Dong-ja miatt] valószínű, hogy végignézem. :)

      • Szerencsére én nagyon szeretem:) Max a képsorokat fogom nézni, de Jung Il Woo-t egyszerűen muszáj látni:) Pláne Kim Soo Hyun is benne lesz, már a Dream High-ba is imádtam és még Han Ga In-t is szeretem) szóval masterpiece gyanús doramaról van szó:D

  3. Köszönöm szépen a 9 részt! Én is szeretem nézni, hogy készül a sorozat egy- egy jelenete, mik történnek a forgatások során.Jó hogy ezt is megosztod velünk.

  4. Szia!
    Eddig még nem írtam, de nagyon szeretem ezt a sorozatot. Nagyon jó a fordítás. :) Én is szeretném megköszönni az eddigi részeket és a mostanit is. :)

  5. Köszönöm az új részt. Már közös programmá vált, hogy a lányommal együtt követjük és szórakozunk ezen a sorozaton. Külön köszönetem, hogy elérhetővé teszed ezt számunkra.

    • Szia! Nagyon szívesen. :) Nekem csak öcsémet sikerült rávennem arra, hogy velem együtt nézze a részeket, ma pont panaszkodott, hogy már látni akarja a folytatást. Jó szórakozást mind a kettőtöknek! :]

  6. Szia! Köszi az újabb részt. Igazi meglepi, hiszen csak a jövőhétre ígérted. Igazán gyorsak vagytok.:))
    Szép estét, persze, ha németet kell tanulnod…

  7. Köszi, köszi, köszi!!!! Csak jövő hétre ígérted, de nagyon örülök, hogy korábban is megkaphattuk ezt a 9. részt! Már töltöm is… :D

  8. Köszönöm szépen, az újabb részt, maybestrawberry! :) Meg így utólag a Mikulásra tett fáradozásaidat is. :)) Sajnos számvitel szigorlatot írok kedden, ezért most a tanulás miatt kicsit el vagyok csúszva a sorozat nézésével, de most már tudom mi lesz a kedd délutáni programom. :) Köszi, köszi még egyszer! :)

    • Nagyon szívesen, Hadien! A Mikulás tényleg nem volt egyszerű, de nagyon akartam a meglepit, ezért összehoztam. :D Kitartás a szigorlathoz, sok sikert! ^^
      Még egyszer nagyon szívesen, és előre is jó szórakozást a részekhez. :3

  9. Szia! Most találtam erre az oldalra, ami nagyon tetszik. Igazán igényesen van kialakítva! :) A sorozatot is most kezdem majd el nézni, már alig várom, hogy a lassú megám letöltődjön, és nézhessem a munkádat. Így előre köszönöm szépen a fordítást, hogy lehetővé teszed a sorozat nézését. A továbbiakban is biztos, hogy követni fogom a többi rész fordítását, mivel Jung Il Woo az egyik kedvenc színészem.
    Köszönöm még egyszer!

    • Szia! Nagyon szépen köszönöm a dicséretet. :) Ha esetleg valami problémád van a megauploaddal, csak szólj, és keresek neki másik helyet is, ahol le tudod tölteni.
      Jung Il Woo nekem is a kedvenceim között van. ;] Jó szórakozást a doramához, és remélem, hogy a továbbiakban is írsz majd még ide!

      • Problámám nem kicsi a megauploddal. :( Nálam ez a egy letöltő hihetetlen lassan jön le. Amit nagyon szeret a netem az a mediafire. Ezer hála és köszönet érte, hogy érdekelt a problémám.
        Más téma. Tegnap óta sikerült letöltenem az első részt, de sajnos csak 5 percet tudtam megnézni belőle. Várt a plakátkészítés. :( A kötelesség…

        • Mediafire-rel az a baj, hogy partokba kéne szedni a videót ahhoz, hogy lejöjjön. De csak egy szó, és megcsinálom neked! :)
          Plakátkészítés? Kitartás. >.< Lesz majd még alkalmad megnézni, ha később kezded el nem is baj, mert addigra több rész készül el magyarul. ^^

      • Kedves maybestrawberry! Ha megtennéd nagyon hálás lennék neked a mediafire feltöltésért! :) Persze csak akkor csináld, ha nem nagy fáradtság.

      • Huh! Azta! Én arra nem is számítottam, hogy rögtön neki is állsz! Főleg annak nem, hogy elölről az egészet megcsinálnád. Nagyon köszönöm! Köszönöm! Köszönöm! De ráérsz! Én még mindig tervezem a karácsonyi plakátot. :( Jó rendrakást! Nekem is kellene…

        • A feltöltés kis idő lesz, de szerintem az első pár részt ma fel tudom tenni. :D
          Kitartás! Nekem a dorama DVD-borítóját kéne valamikor elkezdenem csinálni, csak ahhoz kicsit fel kell elevenítenem a ps tudományomat is.
          A rendrakás meg nem egy élvezetes dolog, de muszáj, mert tényleg elég nagy kupi van már itt a szobában. Köszönöm!

  10. nagyon szépen koszonom a 9.részt :) alig várom asszem neki is fogok megnézni :) ennek koszonhetoen a hétfo se lex olyan borzalmas xD:P

  11. Sziasztok!
    Teljesen véletlenül akadtam a honlapotokra, a sorozatról egy angol oldalon olvastam rövid összefoglalót, és beírtam a google-ba, hogy hol találok hozzá feliratot. Nagyon megörültem, amikor láttam, hogy van magyar felirat. Köszönöm szépen, az eddigi részeket, neki is kezdek a letöltésnek. :)

  12. Köszi szépen a kilencedik részt!♥♥ Már nagyon vártam. Egyre izgalmasabb, kíváncsi vagyok, hogy mikor csattan el az első csók.*.* Remélem, hogy Cha Chi Soo lesz a szerencsés. XD

  13. Köszönöm az újabb részt~ Estére meg is nézem. Főszereplők tényleg nagyon szimpatikusak. Mániám hogy NG-et kukkolok az adott sorozatról vagy filmről amit nézek, és úgy még inkább szívemhez nőnek.
    Jung Il Woo nem az esetem mint férfi, de egyre helyesebbnek és cukibbnak találom. :DDD

    • Szia Leila! Előre is jó szórakozást hozzá. :)
      Én elfogadnám őt, de Cha természetével nem biztos, hogy szívesen látnám magam mellett. >< De jót szórakozom rajta, az a lényeg. :D
      A főszereplők nekem is belopták magukat a szívembe, Kang Hyuk kezd távolodni tőlem egy kicsit a részek előrehaladtával, de vele sincs semmi bajom. :)

      • Ezzel én is így vagyok. Eleinte szimpatikus volt (na jó most sincs olyan nagy bajom vele). Azt hittem azt a szerepet fogja betölteni mint az elhunyt apuka, hogy összehozza az embereket. Ez talán félig igaz is, csak a szerelmesek dolgába zavar bele picit. Mindenesetre nagyon magas. LoL Megnéztem “csak” 189 cm.
        Jung Il Woo-t is és rádöbbentem honnan ismerős ” my fair lady??? -de hisz én azt láttam o.O” xDD Ott annyira nem ragadt meg a szerepe.
        Nagyon jót mosolyogtam 9. rész elején. The greatest love főszereplője és a dori címadó zenéje. Tetszett. :D
        Egyébként jól elgondolásnak tartom hogy minden egyes rész elején más szemszögből mutatják be az előző rész végét.

        • “Csak”, hűha. Nekem van egy ismerősöm, kosarazik és 192 centi, és igencsak szépen meg szokott lepni a folyosón suliban amikor egy haaaatalmas valami elém áll. Ijesztő. Hát, egy kicsit belekavar az biztos, de szerintem annyira nincs rossz karaktere.
          A My Fair Ladyben nekem tetszett a külseje, de a szerep amit alakított, annyira nem jött be, kicsit erőltetett volt még ott. Az volt az első dorama ahol láttam, így nagyon megítélni más szemszögből még nem tudtam.
          A The Greatest Love nekem eddig kimaradt, viszont a színésznőt máshonnan ismerem. :D Vicces jelenet volt, az tuti.
          Ez a megoldás nekem is tetszik amúgy. Bemutatják egy másik szemszögből, kiegészítik, jobban érthetőbbé teszik. Jobb, mintha csak úgy folytatódna tovább a sorozat.

  14. Annyira állat ez a rész is! Csacsiszu nagyon idióta…imádom :)))). Vannak alapvetések, amik a koreai sorozatokban megjelennek. Pl.: a koreai pasikat bárhol ütik meg, mindig a szájuk reped fel, amit aztán bibitapasszal bereagasztanak, a hősnőnek és/vagy hősnek szorulása van, vagy hasmenése, a rament fedőről kell enni és az uborka jót tesz a bőrnek…lehet, hogy ezek miatt annyira szerethető az összes? :D:D:D…Köszi még1x!

    • Tökéletesen felsoroltad azokat, amik szinte mindenhol megjelennek. :D Bár a hasmenés/szorulásos dolog nekem még annyira nem köszönt vissza [lehet nem ez a legjobb kifejezés rá o.o] csak egy-két helyen, de tényleg így van. :D
      Nem csak emiatt, nyugi, mindegyik sorozat különleges. ;]
      Nagyon szívesen!

  15. Szia
    Ezen az oldalon még nem írtam, ezért nemcsak a 9. részt köszönöm nagyon szépen, hanem az eddigi összes feliratot is!

    Szia maybestrawberry
    Ennyi jót, amit írtak a sorozatról kevés helyen találni, nagyon ügyesen választottad ki és ügyesen is fordítasz, és még milyen gyorsan is. Köszi, köszi!
    Egy aranyos, kedves, szórakoztató sorozat, számomra elsősorban Jung Il Woo indított a sorozat felé, a Return of Iljimae-ban láttam először, és mindenben jó volt, amiben játszott eddig, még ez is vonzóvá tette a sorozatot. Persze a zene is szuper.
    Most a 9. résznél megijedtem az mp4-től, de szerencsére a KMpl viszi!
    A terveid is vonzóak!!!
    Ez az oldal is nagyon klassz!
    A hóesés meg tetszik!!

    • Szia Szildor! Igen, itt még eddig nem találkoztunk, csak Addictson, szóval üdv az oldalon is. :] Igazából örülök, hogy elég sokan járkálnak erre, és nem csak töltögetni, hanem kommentelni, megosztani a véleményeiket is. Pontosan erre utal a Dream CoffeeHouse is, hogy mint egy kávéház, beülünk és beszélgetünk egy-egy adott dologról.
      Köszönöm! Én Jung Il Woo-t először a My Fair Ladyben láttam, és egyik barátnőmmel közösen végigvittük a 49 Dayst is, utána egyedül megnézte a My Fair Ladyt is, és mikor láttam hogy új doramája lesz, rögtön lecsaptam rá. Eredetileg ennek a barátnőmnek karácsonyi ajándékként készül [erről már egy párszor csiripeltem], sokszor fordítottam már barátoknak, de ezt úgy döntöttem, hogy fel is rakom. Érdemes volt, az biztos! ^^
      Az mp4 helyett szerintem inkább attól az .avi-tól jobban megijedtél volna, ha megláttad volna, milyen minőségben konvertálta át… Kicsit kiábrándító volt, hogy több, mint két óráig vártam rá, és ennyire csúnya lett. Csak az időmet pocsékoltam rá. >.<
      A tervekkel is igyekszünk mind a ketten, Koi-ra igencsak nagy szükségem lesz a Love Buffet közben, ahol ugyebár nincs softsub.
      A hóesésnek meg örülök, képes vagyok 5-10 percig nézni ahogy hullanak lefelé. :3 Jó lenne már, ha itt is esne. :)
      Köszönöm a kommented!

  16. Atyaégtejóúristenszűzmária! :OO
    Hogy dolgozhattok ily??:oo. Imádlak titeket>.<
    Éjjel nappal nézném a videóitokatXD
    NagyonKöszönöm~~
    Ui: ügyesek vagytok nagyoon~~~~~~:$

  17. Neeee lemaradtam a 9.részről :'( Most azonnal töltöm is le :D Még nem tudtam normális fényképezőt találni/kérni és a héten mindenképp elakarom küldeni neked a meglepit :)
    Most vettem észre a hópelyheket, nagyon gyönyörű ( a fejlécnél láttam most meg, eddig mindig a bejegyzéseket és kommenteket olvastam és valahogy eddig nem jöttek le) :D
    A németet mindig is utáltam, de megtanultam a lényeget én most az oldalpárjaimmal szenvedek meg a naspolya ízű bor címkémmel [kb. még egy hetes meló mire elkészülök vele] :D
    Köszi a feliratot! :))

    • Jó szórakozást, Kaname! :D Várom a meglepit. :) Telefon esetleg? Vagy azzal nem megy? Nekem az is egész szép képet készít.
      A hópelyhek nekem a kis szívecskéim, iszonyatosan tetszenek, szóval itt is lesznek addig amíg a wordpress engedi. :3
      Kitartás!
      Nagyon szívesen. ^^

  18. Szia! köszi az új részt, de az eddigieket minden gond nélkül letudtam tölteni,és minden szuper volt,de ezzel a résszel van egy kis gondom. Biztos az én hibám, mert nem értek még túl jól a géphez.Az a gondom, hogy az írás sokkal előbb van mint a történet. De többször megnéztem és így már értem a filmet.De remélem a következő részeket a régi rendszer teszed fel! Előre is köszi

    • Szia! Először is, szívesen.
      Másodszor pedig, nem tudom, hogy mi lehet vele a probléma… Az időzítés teljesen pontos, több lejátszóban is ellenőriztem, másik számítógépen is megnéztem. Ezzel a résszel csak annyi volt a különbség a többihez képest, hogy más a formátuma, viszont ha rendes .avi lett volna, szerintem néhány embernek kicsapta volna a biztosítékot a minősége. A konvertálás nem volt valami sikeres, így meghagytam mp4 formátumban.
      Remélem a következő részekkel nem lesz problémád, ha mégis, akkor másik lejátszót ajánlok.

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

