Flower Boy Ramyun Shop 10. rész

Sziasztok!

Hamarosan itt a Karácsony, nektek megvan már a hangulatotok hozzá? Hoztam egy kis zenét [a sok közül], hátha ez meghozza. :)
Van egy bejelentenivalóm: Én és a Megaupload szakítottunk. Sajnos menthetetlen a kapcsolatunk, nem foglalkozik velem és lassan veszi a lapot, hiába mondom el neki ezerszer, hogy mit szeretnék, egyszerűen az ellenkezőjét teszi. Félúton megállnak a letöltéseim, és a többi… Ezért úgy döntöttem, hogy átmászok Multiuploadra, ahol szintén van megás letöltési opció, csak nem biztos, hogy működni is fog, mert nálam jelenleg oda még csak 82%-ig van feltöltve. A sima multiuploadot ajánlom, nem kell várni a visszaszámlálásra, rögtön tölthetitek le a részt. :)

A 10. részhez azt hiszem akkor járok jól, ha nem mondok semmit sem. Jó szórakozást hozzá, és a véleményeiteket várom a komment részlegen. :]

LETÖLTÉS

10. rész: FELIRAT | VIDEÓ

30 thoughts on “Flower Boy Ramyun Shop 10. rész

  1. Köszönöm az újabb rész. Nagyon tetszett a cím, eddig ez kimaradt a repertoárból. Nagyon Élveztem. Még egyszer köszönöm.

  2. El sem hiszem, hogy végre megtörténik… XD Kb. az 1. rész óta erre a részre vártam. Köszi szépen!!! Jaj, annyira imádom Madárkát! :P

  3. Szia!
    Uh~~ köszi a 10. részt, már nagyon vártam! ♥♥ (jól is jött, ezen a héten sok nehéz dogát írtam pfú~~)
    Válaszolva a kérdésedre: igen, már rájöttem, hogy kitől fogja kapni a csókot. XDD

    • Szia Asuka!
      Nagyon szívesen, még most hétvégén felkerül a következő rész felirata is. :) Nekem is volt egy pár dogám, néhány elég eredménytelenül sikeredett…
      Azt gondoltam. :D Remélem, nem csalódtál. :D

  4. Omo,letöltöttem, megnéztem, jöttem megírni véleményem erre itt is az új rész. :DD Köszönöm~
    10. rész végén az a csók <3 Ritkán látni ilyet,mármint ahol ilyen érzelmesre sikeredik,ahol nem csak odatapasztják az ajkaikat hanem tényleg csókolóznak is, színpadiasan. Ilyenkor azért elgondolkodok, nem-e van valami kis kezdődő románc a háttérben. Szép pár lennének~
    Na, töltöm következő részt, megnézem ezt a csókot más szemszögből. :D

    • Nagyon szívesen. :3
      Az a jelenet tényleg jól sikerült. Nagyon sok doramában teljesen érzelemmentesre sikerül az egész, kevés kivétel van, de ez egy a sok közül. Tanulhatnának Il Woo-tól a többiek. :D
      Aranyosak lennének, az egyszer biztos.
      Jó szórakozást! ;]

  5. Sziasztok!!!

    Nagyon tetszett a 10. rész!!!! Köszönöm! Cha Chi Soo hozta a formáját!!! :) Imádom! <3
    A kis karácsonyi számot is köszönöm! Eddig egyáltalán nem volt karácsonyi hangulatom (ami ilyen esős időben sztem nem is csoda), de ez a szám segített egy kicsit!!! :):):):) Nem mellesleg nagyon szeretem a Ze:a-t, így külön tetszett a videó! Nagyon köszönöm!!!!

    • Szia Lena!
      Örülök, hogy tetszett a 10. rész, nagyon szívesen. :) Cha Chi Soo mikor nem hozza a formáját? :D Szerintem Ba Ool is hihetetlen az utóbbi pár részben, de kis aranyos ő is.
      Nos igen, ebben az esős időben nekem se lenne semmilyen karácsonyi hangulatom, ha nem hallgatnék már legalább egy hete állandóan karácsonyi számokat. Eső helyett inkább hó esne, nagyon várom már. TT Ezt a számot egy közeli barátomtól kaptam, aki a mazeltov.gp egyik szerkesztője, néha-néha próbálkozik a ZE:A megszerettetésével, és néha még sikerrel is jár, ez a szám nekem is nagyon tetszik. ^.^

      • Hát igen ő mindig vicces!!! És tényleg Ba Ool-t én is egyre jobban szeretem!!! :):):):) Egyébként megtekintettem a barátod Ze:a-s oldalát! Az is nagyon tetszett! Köszönöm, h felhívtad rá a figyelmem! :)

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

