Runway☆Beat

Nem bírtam ki szombatig. Lehet, hogy ünneprontó vagyok, de annyira meg szerettem volna már ezt mutatni mindenkinek, hogy egyszerűen nem bírtam ki szombatig, muszáj voltam feltölteni azonnal, ahogy végeztem. Egy nap kemény munkája van benne Koinak, nekem pedig két és fél napom a fordításával telt.
Ez egy olyan film, amit szeretnék nagyon sok mindenkinek megmutatni. Most, karácsony és újév fele úgy érzem, hogy nagyon sokan ugyanabban a helyzetben vannak, mint én – változni szeretnének, lapozni egyet a saját kis könyvükben, és tiszta lappal kezdeni. Úgy gondolom, ez egy tökéletes kezdőlöketet ad hozzá.

Jó szórakozást hozzá, előre is Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!

LETÖLTÉS

Runway☆Beat hardsub |

Bővebben a filmről, képek, trailer, katt a szövegre!

76 thoughts on “Runway☆Beat

  1. Hatalmas köszönet. Az ünnepek alatt, vagyis valamikor a két ünnep között biztosan megnézem, mikor olyan igazi nyugodt, forró teás hangulat lesz hozzá. *___* És írok is majd véleményt.
    Nagyon Boldog Karácsonyt Nektek! És köszönet az eddigi munkátokért, meg persze a leendőekért is. :)

    • Nagyon szívesen, jó szórakozást kívánok hozzá! Imádtam fordítani ezt a filmet, és mindenképpen hardsubos verziót akartam csinálni belőle, ami Koi segítségével sikerült is. ^.^ Remélem tetszeni fog.
      Köszönjük szépen, igyekszünk a továbbiakban is. :3

  2. ezzel betetőzted a napom! :) nálunk nagy pelyhekben esik a hó reggel óta (és nem olvad el), karácsonyi számok mennek a rádióban, és karácsonyi csokikat gyártok + még ez is :) köszönöm és boldog karácsonyt mindenkinek! mondjuk az idilli képbe belerondít az hogy holnap vizsgázom és nem állok sehogy :D Amúgy tudsz írni nekem egy kis ismertetőt hogy miről is szól ez a film? :)

    • Szia! Nálunk most kezdett el esni a hó, bentről nézni nagyon szép, de kint elég nehéz közlekedni miatta. Viszont gyönyörű, és én is karácsonyi zenéket hallgatok már vagy hetek óta. ^.^
      Itt [katt] olvashatsz róla bővebben, mindjárt a bejegyzéshez is átlinkelem az oldalt.
      Jó szórakozást hozzá és kitartás a vizsgádhoz. ;]

  3. A nagy ünnepi készülődés közepette két süti gyártása közt felüdülés lesz a film. Nagyon szépen köszönöm, majd referálok (ami lehet nem a héten lesz :D), ha végeztem vele.

  4. Kösziiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon királylányok vagytok, ahogy Szilvi írta ez egy nagy adag + karácsonyi hagulat. Mindenkinek nagyon békés ünnepeket kívánok!

    • Nagyon szívesen. :D Válaszoltam az e-mailedre reggel, mindjárt megnézem, hogy kaptam-e már választ.
      Jó szórakozást hozzá, ha gondolod, utána oszd meg a véleményedet itt. ^^
      Kellemes Ünnepeket!

      • Most láttam a leveledet , válaszoltam is nagy vígan :)….a kis kávéházat egész nap el tudom érni a munkahelyemről is (meg is teszem sűrűn hihihihi), az itthoni mail fiókomat viszont nem (a lustaságom, hogy még nem állítottam be a távoli elérést), ezért előfordul, hogy itt vadul kommentelek :))), a levélre meg még nem válaszoltam…xmasra fel! Forralt bort akarok és rénszarvas szánt :):):)…Kezd nekem is karácsonyi hangulatom lenni. Megyek runwayt nézni!:)

        • Most olvastam el, mindjárt pötyögök is rá választ. :D Én is állandóan, suliban is, itthon is mindig ebben a kis kávéházban ücsörgök, imádom, hogy sikerült úgy kialakítanom az oldalt, ahogy szerettem volna. ^.^
          Ezt figyelembe veszem akkor, csak azt hittem nem ment el a mail vagy valami. De megnyugodtam. x)
          Nekem hétvégente mikor apum itthon van a forralt bor mindig előkerül, a rénszarvas szán mondjuk nem… De jövőre ha kisöcsém nagyobb lesz, már mehetünk szánkózni, azt már várom. :)
          Hallgass sok-sok karácsonyos zenét, nézd a havat, és egyre jobban megjön hozzá a hangulatod.
          Jó szórakozást! ^.^ Várom utána a véleményedet, akár itt, akár mailben.

  5. Nagyon koszonom kiváncsi vagyok a filmre ,bár el kell halasztanom holnapra,mert a net kissé akadozik:( Mivel Seto Koji volt az elso keleti témáju sorozatom foszereploje a szívembe lopta magát és ezzel egy ázsia(korea,japán tajvan) mánia oruletet hozott nekem : D mégegyszer koszonom :*

    • Koizorára tippelhetek? :D Én is ott láttam először, és nagyon belopta magát a szívembe, habár nekem nem az első doramám volt, én a tajvani Devil Beside You-val kezdtem a pályafutásomat. :D
      Nagyon szívesen, és előre is jó szórakozást kívánok hozzá. Kíváncsian várom utána a véleményedet! ^^

  6. Nagy-nagy-nagy köszönet a Dream CoffeHouse-nak, tehát Maybestrawberry-nek és Koi-nak, hogy általatok megnézhetem ezt a filmet! :) És boldog karácsonyt a fansub tagjainak! :)

    • Kim Moon Ae! Szia ~
      Nagyon szívesen, és nagyon szépen köszönjük a jókívánságokat. :3 Miután megnézted a filmet, várjuk a véleményedet. :)
      Boldog Karácsonyt Neked is és kitartás a Man of Honorhoz! ^.^

  7. valoszínuleg gondolatolvaso vagy :) Igen a koizora volt imádtam benne nekem az elso sorozatom volt és nekem a szoke haj és a rosszfiu jelleme nagyon tetszett a devil beside you is rajta van a listámon de most a flower boy ramyun shop-ot és a you ve fallon for me-t nézem:)

    • Régen rengeteg japán doramát néztem. :) Manapság már inkább a tajvani és koreai vonalon vagyok, de a japánokra mindig jó emlékekkel gondolok vissza. Habár tőlük sorozatot nem hiszem, hogy bevállalnék, filmeket lehet, hogy hozok majd még az oldalra.
      A You’ve Fallen For Me-t nyáron néztem, amikor futott Koreában, jó kis sorozat, bár szerintem egy kicsit túlságosan is felkapott. A Devil Beside You-t pedig nagyon ajánlom, én az alapjául szolgáló manga által találtam rá, könnyed kis szerelmi sorozat. :)

      • igen a devil beside you elso 10 része meg is van a byakuya fansub jovoltábol de mivel most ezeket nézem lehet csak a szunet vég felé fogok eljutni:) De inkább én is a koreai sorozatokat szeretem nekem valamely japán sorozatok torténete huzott kissé unalmas,persze nem mindeggyik,most a city hunterrel is végetem de a vége nekem olyan fura volt olyan semmilyen deháát ez van :)

        • Nekem a City Hunter végével nem volt különösebben bajom. Nem tudom, hogy maratonban vagy részekről-részekre nézted, de én úgy nagyjából akkor kezdtem el, amikor már Koreában csak az utolsó 3-4 rész volt hátra. Lehetett volna jobb vége is, az egyszer biztos, de nem volt függővég. Tudnék olyat mondani, aminek a vége nekem kifejezetten kiábrándító volt, attól függetlenül, hogy maga a történet nagyon tetszett.
          A japánoknak is megvan a saját külön stílusuk. Ők kicsit durvábbak, nem olyan drámaiak, mint a koreaiak, és nem csapnak olyan nagy hűhót szinte mindenből. Lehet azt is szeretni, csak egyre kevesebb jobb van köztük.
          Érdemes lesz belenézned majd ezek után a Devil Beside You-ba is, aranyos egy sztori. :)

  8. Wow, köszönöm a filmet, a szereplőket ismerem, nagyon kíváncsi voltam már rá!
    Igazán klasszak vagytok, ez egy nagyon jó karácsonyi ajándék :-)

    • Nagyon szívesen, remélem, hogy tetszeni fog majd a film. :) A szereplőgárda igencsak jól össze van válogatva, én személyszerint Seto Koji és Tanaka Kei miatt vágtam bele először, és megérte.
      Jó szórakozást!

      • A Biblia Tancsoportról jut eszembe: megmutattam a húgomnak Ba Oolt, és beleszeretett.
        Ami azért is nagy dolog, mert mostanában az ahjussikra volt rákattanva. Féltünk is, milyen vénembert hoz haza legközelebb XD
        Ba Ool talán visszatéríti őt a normális kerékvágásba! :-)

        • Húha, vigyázz akkor a húgoddal, igencsak meglepő lenne, ha egy ahjussit hozna haza. :D
          Ba Ool jó útra fogja téríteni, bízzunk benne, hogy legközelebb valami jólnevelt hűséges srácot visz haza. ^.^

  9. Nagyon köszönöm a filmet. Nagyon régóta nem láttam ilyen jót. Megértem, hogy miért írtad fent róla azt amit. Örülök neki, hogy megnézhettem. Nagy tanulsága van a filmnek, amit nagyon sokan elfelejtenek napjainkban. Még egyszer nagyon köszönöm,

    • Nagyon szívesen. Örömmel hallom, hogy más is ugyanazt a következtetést vonta le mint én, és ugyanolyan gondolatokkal van a filmről. Teljesen igazad van, engem nagyon lenyűgözött az egész történet. Amikor végeztem a fordítással, és teljes egészében megnéztem a saját feliratommal, utána nagyon sokáig mintha pillangók lettek volna a gyomromban, tiszta hülyének éreztem magam miatta. De az egyszer biztos, hogy inspirációt ad, és egy olyan világot mutat be, ami manapság igencsak ritka.

  10. maybestrawberry
    Köszönöm szépen az ajánlásoddal együtt ezt az ajándékot, roppant kiváncsi vagyok rá! Kevés japánt láttam, főleg kezdetben, de azok mind tetszettek, szereplőik főleg ez is tetszeni fog.
    Alakul a karácsonyi hangulat !!!

    • Szia szildor!
      Én japánokkal kezdtem, nekem az ő világuk az igazi doramaotthon, csak mostanában már túlságosan is kevés olyat találok köztük, amik a régi időkre hasonlítanának. De ez mindenképpen azok között van.
      Már nekem is, alig várom! Jó szórakozást a filmhez és Boldog Karácsonyt!

  11. Nagyon szépen köszönöm,igazi meglepetés volt. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Nektek! Azt kívánom, hogy olyan sok öröm érjen benneteket, mint amit nekünk szereztek önzetlen munkátokkal. ( Nagyon szeretem a meglepetéseket)

  12. ÁÁÁ nemsokára érkezik a forralt borom :) …lehet, hogy lottózni kéne, reggel még a hó miatt nyafogtam és rá egy órára már el is kezdett esni, most meg a barátnőmnek mondtam, a forralt bor igényemet és megígérte, hogy csinál nekem (bár ebből már csak holnap lesz valami) Minden esetre, ahogy Jang Geuk Shuk mondta az egyik kedvenc sorozatomban: “Merry Christmas saranghe!”

    • Mary Stayed Out All Night? :D Azt a sorozatot is de szerettem. :3
      Csínján azért azzal a forralt borral. :) Én is eddig vártam a havat. Eddig. Rendesen megáztam, mialatt anyuval bevásároltunk délután. De bentről, kakaóval vagy meleg teával a kezemben nagyon szívesen elnézegetem, főleg, hogy ablak mellett van a fotelom amiben ücsörgök.
      Lottózz. :) Ki tudja, még karácsonyra lehet valami szép nagy meglepetést fogsz kapni.

  13. Az utóbbi időben a koreai sorozatokra vagyok rákattanva, de néha-néha beesik egy-egy japán is. És örömmel látom, hogy ebben a darabban vannak számomra ismerős arcok is. Köszi szépen a fordítást! Már alig várom a karácsonyt!!!

  14. Váo ~ designváltás!
    Nagyon jó lett az oldal ‘atmoszférája’ :D
    Tetszik az új kinézet…. és a Runway is mindjárt lejön.
    Miután megnéztem, véleményezek róla. :D

  15. Ohh, megnéztem.
    Először is: végén felcsendülő ending szám! KELL! Mi a címe??

    Másodszor: Mennyire szép történet volt… Ha bízunk magunkban képesek vagyunk változni… ezt tanítja… és mennyire igaz! Imádtam Beat mosolyát, pedig engem a japánok nem szoktak annyira elszédíteni… Áhh, de Beat! <3 :)
    Miki és Wanda – olyan jól mutattak együtt a kifutón! Olyan aranyosak voltak… :) Aztán pedig Anna, a DJ – bár nem volt róla sok szó, a stílusáért imádtam!
    Hát… azt sajnálom, hogy nem jött össze a Mei-Beat páros, de így szép kerek a történet.

    Harmadszor: bár ha Beat mosolygott vagy szomorú volt, akkor nem tudtam rá figyelni, de ha például csak állt, akkor kiszúrta a szemem! A szoknya! Egész végig rajta volt, és bár illet hozzá meg minden, de én a skótoknak sem fogadom el ezt a szoknyaviselést. Brr – kiráz a hideg.

    Egyébként összegzésképp: tetszett a film, most így újév felé tényleg illik ide, még ha ott nem is volt tél… a feliratok kiválóak, az időzítés pontos és precíz. A formázást kinek kell köszönni? Az is fantasztikus volt.
    A divatbemutatós ruhákról: háát, volt néhány, amitől röhögőgörcs kerülhetett, de úgy alapjában jók voltak [szép munka, Beat! :D]

    Maybestrawberry, Koi – Köszönöm a feliratozást! Nélkületek 10000% hogy nem néztem volna meg, de ez egy életre emlék marad! <3

    • Válaszoltam a mailedre, most jövök ide. :D
      Funkey Monkey Babys – Runway Beat a címe, katt rá és ott a letöltés. Aranyos egy szám, az egyszer biztos.

      Másodszor, engem is pontosan ez fogott meg. Én elég lelkis vagyok doramákkal és filmekkel kapcsolatban, az ilyenek igencsak könnyen megragadják a figyelmemet. Én japánokkal kezdtem, szóval nekem Koji, Kei meg a többiek szinte természetesek voltak, hogy ott vannak a képernyőn, ismertem már őket. :D
      Szinte minden sztoriban van egy olyan pár, akik nem főszereplők, de hihetetlenül aranyos kapcsolatuk van. Miki és Wanda szerintem ebbe a csapatba tartoznak, annyira édesek voltak ^___^
      Az igazat megvallva én a sztorit Mei-chan nélkül se untam volna. Ő úgy csak… ott volt. Néha úgy éreztem, mintha minket, nézőket szimbolizált volna, de az esküvői ruhás kifutós részen igencsak szép volt. Ha nem lett volna ott, akkor a műsor nem lett volna teljes.

      Én elég maradi vagyok, pasin semmiképpen sem tudok szoknyát elviselni, de neki szerintem nagyon jól állt.
      A ruhák nekem bejöttek. :D Keiko-chan olyan aranyos volt, hirtelen hogy bedurvult már a kiscsaj! :D

      A formázást is Koi-nak köszönd, szerintem gyönyörű lett, egy párszor már megdicsértem őt emiatt. *___*

      Örülök, hogy tetszett, nagyon szívesen. :] Filmeken egyébként gondolkoztam már, lehet, hogy a jövőben is hozunk még egy párat.
      A dizi képét meg kettőig kerestem, mert ez a fránya WP [nem szidom, nem, dicsérem ^^] megszabja, hogy mekkora méretű lehet, és ilyen felbontás mellett szinte örültem, hogy a feje látszik szegény Aaronnek és nem csak a szeme vagy a szája. x) De szerintem egész jó lett így. :D

  16. Jah és azt elfelejtettem, hogy hitelesség szempontjából nem tartom valószínünek, hogy a diákok – az iskola pénzügyi támogatása nélkül – képesek lettek volna egy ilyen kifutó építésére… de egy kis fantáziával teljességgel élvezhető volt! :)

  17. Na most jutottam el addig, hogy volt egy kis időm megnézni a filmet. Hát mit ne mondjak, nagyon jó volt, :D Egy csomó dolgot tanultam belőle (én is ezt tanulom, divattervező XD ) Sok nagyon jó ruhát láttam benne, és a mondanivalója is tök jó. Szal nagyon örülök hogy megcsináltátok. :D
    Boldog karácsonyt nektek is :)

    • Szia Chinatsumassu!
      Örülök, hogy tetszett, én is nagyon imádom ezt a filmet. Divattervező leszel? :O Hűha! Kitartás. :D Aztán majd a végén rólad is készül egy ilyen film. :P
      A diziről annyit, hogy ő a Love Buffet egyik főszereplője, szóval remélem abba is belelesel majd, amikor elkészülünk vele. :)
      Kellemes Ünnepeket! ^.^

      • Igen elv az leszek XD Most kezdtem a sulit, de már így is voltak elég érdekes óráink^^
        Na azt megnézném XD De akkor jössz szereplőnek te is XD
        Ismerem a srácot, legalábbis látásból :D
        Tuti hogy meg fogom nézni, így is már a nézendők listáján volt^^

        • Rendezőnek megyek, jó? :D Én annak készülök. Kitartás a tanulmányaidhoz akkor. :D
          Aranyos kis sztori lesz, igyekszünk majd vele, Flower Boy befejezése után bele is vágunk. Addig pedig ismertetem az egyik főszereplőt a néppel. ^.^

  18. Nahát,új dizi~ Jó lett.
    Köszönet a filmért. Jól jött a mai napon. Ahh~ de szeretnék visszamenni az időben jóóóóó pár évet. Azt hiszem sok dolgot másképp csinálnék. XD Gyereként, mint sokan, modell akartam lenni…aztán ahogy nőttem,kezdtek érdekelni a fiúk, katonanő. lol Nem tehetek róla,bejönnek az egyenruhások,még mindig. Aztán divattervező,stylist. Rajzolni sajnos nem tudok jól(habár egyszer nyertem egy rajzversenyt), ezért maradt az utóbbi. Talán, egyszer. Jó lenne fiatalabbnak lenni, és megvalósítani pár dolgot anélkül hogy szüleim nyúznának.
    Tényleg jó volt ez a film,elgondolkodtat,és talán picit el is szomorít. :D Ez van ha valaki örök gyerek, de én ezt nem bánom. :DD
    Thanks, örülök hogy már most megosztottad velünk.

    • Köszi, egy ideig most hagyom ezt a dizit szerintem. Bár ki tudja, ha jön egy ötlet, váltok megint…
      Nekem is nagyon sok tervem volt, és van is, ezek ilyen gyerekhóbortok. De szerintem igenis dicséretre méltó dolog, hogy egyáltalán vannak terveink, ötleteink, hogy mit szeretnénk csinálni. Annyira rossz látni sokszor azokat, akik tényleg kidolgozzák a belüket is azért, hogy kitűnő tanulók legyenek, de közben semmilyen álmuk nincsen, mert nincs idejük arra, hogy hobbin gondolkozzanak, vagy érdeklődési körön.
      Nekem egyébként jelenlegi hóbortom a rendező, de már vagy egy éve, és meg is dolgozok érte rendesen.
      Bennem nagyon furcsa érzéseket hozott elő, de a szomorúság is közte volt egy kicsit. Sok mindent csinálnék én is másként, és ez a film ad hozzá erőt. Lehet, ideje lenne meg is dolgozni azért a változásért. :)
      Nagyon szívesen, én pedig örülök, hogy tetszik. ^.^

      • Hajrá~ Tetszik a gondolkodás módod. Habár jóval fiatalabb vagy mint én, de eléggé érettnek tartalak az alapján amiket válaszolni szoktál. Szimpatikus vagy. :) Biztos eléred amiket szeretnél, nem szabad feladni. Küzdelmes az út, de a végén ott a megérdemelt jutalom. :D

  19. WOW :D Nagyon jó lett az új dizi, kicsit meg is lepődtem, bár én minidg meglepődök, ha vmi új :P
    A filmért ezer köszönet, főleg hogy másfél napon át csináltad!! :) Majd valamikor, mikor már készen vannak a sütemények, és akad egy kis időm megnézem :DD
    És Kellemes Ünnepeket!! :)

    • Szia Sachi! Sütit ide, kérünk, kérünk! Finomat, finomat ~! :D
      Nagyon szívesen, a dicséret nem csak nekem jár, Koi-al rendesen megdolgoztunk érte. ~ Előre is jó szórakozást kívánunk hozzá!
      A dizinek pedig örülök, köszönöm. :D
      Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!

  20. Köszönöm nektek a filmet, még nem volt időm megnézni, de ma estére tervbe van már véve, kíváncsi vagyok rá.
    Kívánok nektek boldog karácsonyi ünnepeket!

      • Anyummal néztük ketten a filmet és nagyon tetszett neki is. Jó volt, hogy az alap történeten kívül volt valami mondanivalója, amin elgondolkodhatunk a saját életünkkel kapcsolatban is. Örülök, hogy a fordításotokkal megnézhettem.

        • Mi pedig örülünk, hogy mind a kettőtöknek tetszett a film. Tényleg van mondanivalója, engem ez volt az, ami hihetetlenül megragadott benne. Újév fele, amikor mindenki teszi az újévi fogadalmakat, szerintem tökéletes film.

  21. Köszönöm a filmet én is letöltöttem, bár még a nagy készülődés közepedte nem volt időm megnézni! A vélemények alapján kiváncsivá tett, bár én előnybe részesítem a koreai ill. tajvani doramákat/ nagy kevencek: Bull Fighting, Mars, Devil Beside You, koraiak közül:Delightful Girl,Hello My Teacher és sorolhatnám…

    Köszönöm eddigi kitartó munkátokat! Boldog, békés, áldott Karácsonyt kívánok nektek!

    • Szia! Nagyon szívesen, előre is jó szórakozást kívánok hozzá. :)
      Következő projektünk januártól kezdve a Love Buffet lesz, tajvani darab, Fahrenheit tagok a főszereplők. ~ Reméljük az is elnyeri majd a tetszésedet, a Flower Boy végével is igyekszünk. :)

      Békés, Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk mi is, nagyon szépen köszönjük!

  22. Letöltöttem, megnéztem aranyos kis film volt. Köszönet érte!
    Látom az ünnepek alatt is dolgoztok, azért jusson egy kis pihenésre is idő!
    Ami meglepett, hogy már szöveggel együtt volt a film, ez nagyon kényelmes így! :))) Köszi!

  23. Hálásan köszönöm a film fordítását! Megnéztem. Jó volt visszarepülni a gondtalan tini korba. Úgy érezni, hogy mindenre képes vagyok, mindent meg tudok csinálni, újra érezni a barátság, az összefogás és a szerelem ízét.

    • Nagyon szívesen. :] Örülök, hogy tetszett, tényleg nagyon aranyos egy filmről van szó, ami erőt is ad, viszont vissza is emlékeztet egy kicsit a múltra. Szívesen láttam volna ezt egy dorama formájában, de így is teljes volt a sztori. :)

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

