18 thoughts on “Flower Boy Ramyun Shop 12. rész munkálatai

  1. “Ha én nyerek, az enyém…Ha vesztek, akkor is. “ Ez nagyon jóóóóóóó!!!! :):):) Még mindig nevetek!!!! Óriási!!! Nagyon tetszik. :):):):)

  2. Végre sikerült leülnöm :( Ma még csak rohangáltam, ha egy kicsit netezni szerettem volna mindig elrángatott valaki a gép elől. De örülök, hogy végre itt vagyok, látom, hogy a 12. rész már készül :) Nagyon jó az új dizájn!

  3. Jaj de jó lesz!!!!!! Már alig várom!!!!! Egy kis Karácsonyi ajándék tőletek!!!! :):) Nagyon fogok neki örülni! Márkíváncsi vagyok, h mikor, kinek és miért mondja a kis drága! :) <3

  4. Vajon ki mondhatja és kinek és kiről? :D Sejtelmem sincs :P Már biztos, hogy a szombat jó lesz, köszi előre is! :) A karácsonyi ajándékosdiba én is beszállnék Lee Min Ho mellé én még Hyun Bin-t szeretnék. :)

  5. “Ha én nyerek, az enyém…
    Ha vesztek, akkor is. “

    Ez tetszik :D :) Nagyon jó :D :) Alig várom már a folytatást :D :) A videó is remek! :D :) Szorítok nektek!! :) :D

  6. Szia maybestrawberry!♥
    Hirtelen azt hittem, hogy kész a 12. rész is. XD Gondolom Cha Chi Soo mondata lesz az, amit idéztél. XD Már nagyon várom a szombatot! Köszi.♥

    • Szia Asuka ~!
      Azzal még egy kicsit várni kell, Koi utómunkálatokat végez rajta, mert figyelmetlen voltam. ^^” De holnap feltesszük. :D
      Hát költő kérdés volt, ezt úgyis tudja mindenki, hogy ki mondta. ~

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

