Karácsonyi meglepetés

Sziasztok!

Nos, a tegnapiak után már egyáltalán nem meglepetés, de igazából annak szántuk. :D A Runway Beat is ebbe a csomagba tartozott volna eredetileg, csak azt már tényleg nem bírtam egészen idáig titokban tartogatni. Remélem, hogy mindenkinek elnyerte a tetszését a film. :)
A Flower Boy 12. és 13. részét hoztuk el nektek most karácsony napján. Azt szeretném mondani, hogy a 12. részben néhol megeshet egy-két időzítésbeli és olyan hiba, hogy nem teljesen a koreai szöveggel egyezik meg a fordítás, mivel a gyors, 1-2 nappal a vetítés után megjelenő angol felirat alapján készítettem. Remélem, nem lesz ebből probléma. :)
Szeretném megköszönni mindenkinek, akik a tegnapi nap folyamán ajándékot küldtek nekünk, és jókívánságokkal bombázták az oldalt. Többek között: VuVej [imádtam a csomagodat, köszönjük!], Napsugár, Kyyriee, Jubus, Andi, Encii, Kirsy. Enciinek és Kyyriee-nek külön ölelés a masnis Seung Ki drágákért, büszkén mutogattam a barátaimnak, hogy kaptamkaptamkaptamkaptam ~.
Nálunk közben nagyban készül az ebéd, minden amit rántani lehet az asztalon van, sült húsok, tiramisu, görögsaláta, kávéstekercs, zserbó, fantaszelet… Nálatok mi az ebéd? :) Mikor jön a Jézuska? Én remélem, hogy a nagy kajálás után már meg is látogat minket.

Még egyszer Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánunk, és jó szórakozást a duplarészhez!


[Tokki, köszi a linket! :D]

LETÖLTÉS

12. rész: FELIRAT | VIDEÓ
13. rész: FELIRAT | VIDEÓ

51 thoughts on “Karácsonyi meglepetés

  1. Köszi a két friss részt!
    Így már kicsit várom, hogy túl legyünk a “Nagy Családi Vacsin”, hogy aztán az este enyém és Cha Chi Su-é lehessen :-)
    Nálunk a tiramisu kimaradt idén :-(

    Még egyszer Kellemes Ünnepeket!!!

    • Nagyon szívesen teleportálok neked tiramisut ha gondolod, én már a készítés közben annyit nyalakodtam a sütikből, hogy rájuk se tudok nézni. :D
      Előre is jó szórakozást kívánok hozzá, és Kellemes Karácsonyi Ünnepeket! ^-^

  2. Igazán szívesen. ❤ Én pedig nagyon-nagyon köszönöm a feliratokat, a sok-sok munkát! *__* ❤
    Pont most ettem magam dugig a klasszikus töltött káposztával. Nálunk a mamám sütött rumos-diós sütit, meg négerkockát, én pedig ma délelőtt linzerkarikát *_* Anyu meg már a vacsorát tervezi xD

    Ezt még pluszba nektek, mert annyira édes: http://youtu.be/mWYEwZ-idlo
    Boldog Karácsonyt~ :)

    • Áááá, ez a videó nagyon aranyos volt, köszönjük szépen. ❤
      Nálunk még nincs kész az ebéd, de már most tele vagyok, pedig még csak a sütikből eszegettem készítés közben. :D Én nem csináltam nagyon semmit a konyhában [ügyetlen vagyok], egyedül a görögsalátát, de a mennyiségén meg is látszik, hogy valaki azt a tálat kifosztotta egy kicsit. x)
      Klasszikus töltött káposzta, hmmm ~ Holnap lehet nekem is sikerül ennem, nagymamik által készített a legjobb. ^___^
      Jó szórakozást előre is Csacsiékhoz, és boldog karácsonyt! ❤

  3. nagyon szépen koszonom a dupla részt!! Boldog karácsonyt és remélem jol megtomitek a hasatokat ahogy én teszem,4 honap után rendesen kajálni nekem is jo lex :)

  4. Nagyon szívesen a linket ez egy nagy kedvencem, én pedig köszönöm nektek a két újabb részt nagyszerű Jézuskák vagytok.
    Nálunk most sül a zsebes karaj, ami remélem finom lesz. Mindenkinek Boldog Karácsonyt és jó filmnézést kívánok.

  5. Szia! Az előbb elfelejtettem megköszönni, így most teszem meg! :( :)
    Köszönöm szépen a két újabb részt! Ez lesz a nap tető pontja!
    Kellemes Karácsonyt kívánok Mindenkinek! :)

  6. Szia! Nagyon tettszettek az új részek, nagyon felvidított. Nekem igazából holnap lesz a nagy nap, mikor jönnek a gyerekeim meg az unokáim.De a fát feldíszítettem, és az ajándék várja a kicsiket. Remélem te is sok szép ajándékot kapsz, nem csak Te adsz!

    • Szia! Örülök, hogy tetszettek az új részek és hogy én is tettem valamit azalá a karácsonyfa alá. :)
      Én a szüleimmel és a testvéreimmel már megtartottam az ajándékozást, örültek az ajándékaimnak, és én is nagyon sok szép dolgot kaptam, és eddig jól is telt az ünnep. :)
      Remélem, jól telik majd a holnapi napod, Kellemes Ünnepeket!

  7. Köszönöm szépen az új részeket, legalább lesz mit néznem estére.Nagyon szeretem ezt a sorozatot.
    Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok !

  8. Végre!!! Mindenki hazament a nagy családi vacsi után, így végre el tudtam jutni ide hozzátok, hogy megköszönjem a feliratokat. Remek karácsonyi ajándék. Egész nap ezt vártam, miközben finomabbnál finomabb dolgokat ettem-ittam. A nővérem tejszínes-kapros lazaclevese és mákos bejglije utánozhatatlan. Remélem Mindenki hasonlóan kellemesen töltötte a Szentestét!

    • Szia Bria!
      Nálunk is nagyon jól telt a Szenteste, habár egy-két probléma becsúszott [pl. 2 deci olaj szétfolyt a konyhapulton…], de megoldottuk. Hűha, akkor te is jól bekajáltál, én még ma nem is nagyon mertem, mert holnap jön a ráadás, a nagymami főztje, és a többi… Előre félek.
      Nagyon szívesen, jó szórakozást a részekhez. ^___^

  9. Színes fények, gesztenyés süti és FBRS…. kedvenc kis Kávéházunk jóvoltából ez volt a tegnap éjszakai programom. Nagyon-nagyon köszönöm!!!! (Mire a sorozat végére érek háromszáz kilós leszek :D:D:D…..lehet, hogy a ramen miatt, de nekem mindig muszáj valamit majszolnom mikor nézem….)

    • Sziaa ~ :D
      Örülök, hogy a kis kávéháznak tetszenek a “szolgáltatásai” :D Egyébként én is úgy álltam neki, hogy ha ezt nézni, sőt még fordítani is fogom, annak komoly következményei lesznek… Ahhoz képest valahogy nem érzem magamon ezt szerencsére, habár nézés közben nekem is általában muszáj valamit ennem. x)
      A következő részt nem tudom, hogy hogy fogom hozni ebben a naaagy ünnepi találkozók meg egyebek között, de szerintem ahogy lecseng ez az egész karácsony, nekiülök a maradék részeknek.

  10. Szia! ♥
    Nagyon szépen köszi a 12. és 13. részt! :D
    Igaz, nem tudom, hogy mikor fogom tudni megnézni az ünnep miatt. >.< Remélem holnap már lesz egy kis időm. :)

    Boldog Karácsonyt!♥

    • Szia Asuka!
      Amikor meglátom a szívecskékkel teli kommentjeidet, mindig elmosolyodom. :D Nagyon szívesen, remélem, hogy tudsz rá majd időt szakítani. :) Hozzánk is ma még jönnek vendégek, holnap remélem már nyugi lesz, mert ennyi kaját… Kibírhatatlan ennyi kaját megenni. x)

      Előre is jó szórakozást hozzá ^___^
      Boldog Karácsonyt!♥

  11. Sziasztok. Egy hét szünet után ismét erre tudok látogatni és rögtön dupla rész vár. Igazi karácsonyi ajándék.:) Köszönöm.:) Boldog ünnepet mindenkinek.

  12. Sajnos eddig az ünnepi készülődés és családi progik miatt nem tudtam írni. Valamikor ma vagy holnap sort kerítek rá, hogy megnézzem őket.
    Köszönöm szépen a két részt és a sok munkát, ami az elkészítésükkel járt.

  13. Hálás köszönet az új részekért! Most értem haza a családlátogatástól és már töltöm is lefelé. További jó pihenést az ünnepekre. Üdv Cila

  14. Hali~ Őm nekem nem hozza be a multiuploadot SEM plusz sehonnan nem tudok letölteni rendesen a részeket, mert 3 forrásom van ahonnan letudta volna szedni, de vagy a reklám hiányzott belőle vagy az elejét kavarták le. Valami mindig rossz volt. Köszi előre is segítséget.

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

