Baker King, Kim Tak Gu

Sziasztoooo~k!

Bakachannak köszönhetően a ti választásotok alapján megérkezett a Yoon Shi Yoon témájú design is, ami tökéletesen passzol a mostani projektünkhöz. :]
Sok idő után újra jelentkezem felirattal! Amíg várunk a King 2 Heartsra, belevágtam egy másik sorozatba, egy 2010-es darabba, melynek címe Baker King, Kim Tak Gu.
Eredetileg ezt [is] egy barátomnak készítem, aki megkért, hogy csináljam meg belőle a saját verziómat. Már kész vagyok előre egy pár résszel, de hogy a King 2 Hearts ne kavarjon be, így szépen be fogom osztani őket.
A sorozatról bővebb információkat ITT találtok, és jó szórakozást kívánok az első részhez!

Véleményeket nagyon szívesen várok tőletek a komment részlegben!

A feliratot Kyrie ellenőrizte, köszönöm szépen a munkáját!

LETÖLTÉS

1. rész: FELIRAT | VIDEÓ

16 thoughts on “Baker King, Kim Tak Gu

  1. ó,erről már hallottam, hogy jó dorama, ha pedig fordítod is, akkor biztos az lehet :-)
    Szóval megnézem :-)
    Köszi a munkádat!

    • Szia Andi!
      Mindenképpen ajánlom ezt a sorozatot, 50% körül volt a legmagasabb nézettségi érték, ami azt jelenti, hogy több, mint Dél-Korea fele leült a popsijára és megnézte azt a bizonyos részt. Szóval megéri megnézni, mert családi is, álmokat is valóra váltanak benne, és szerelmes is. Számomra tökéletes, és nagy örömmel fordítom. :]
      Jó szórakozást kívánok hozzá, és nagyon szívesen :3

  2. Hát ha szerelmesek is lesznek benne a szereplők, akkor jó :-)))
    Annyian nézték, mint a sillát és a brillant legacyt??
    Nem is gondoltam volna.
    A hosszú hétvégén biztos, hogy meg fogom nézni!

    • Addigra szerintem még két rész fent lesz belőle, szóval három órányi tömény szórakozás… :]
      Természetesen szerelem is lesz benne, ez nem maradhat ki belőle. :D
      Igen, elég nagy nézettsége volt neki, és nem hiszem, hogy teljesen oktalanul, szóval érdemes belevágni majd! :D

  3. Szia! Én a Flower boy óta nagyon megszerettem az oldalad, a fordításaidat. Sajnálom, hogy a Love Buffet nem jött össze, de ha egyszer így alakult.. Viszont azt hiszem a kemény munka az első résszel a legsajnálatosabb dolog. Sokat dolgoztál vele és elveszett :( De köszönöm az új fordításod. Őszintén szólva már hallottam róla sok jót ez miatt be is terveztem magamnak. De már biztos, hogy a te fordításodban fogom élvezni :D A tervezett projekthez pedig sok szerencsét! :)

    • Sziaa! :D
      Örülök, hogy tetszik az oldal, és azt is, hogy még mindig itt vagy ennyi szünet után is – amit szégyellek is, de sajnos így jött össze. :( A Love Buffet nekem is egy nagyon nagy álmom volt, rengeteg meló is volt az első részben, csakhát sajnos nehéz így bevallani, de ha elveszik a kemény munkám, akkor utána kicsit én is elbizonytalanodom, hogy tényleg érdemes-e…
      Mindenképpen ajánlom ezt a sorozatot, én Yoon Shi Yoon-on kívül egyik színészt sem ismertem benne a főszereplők közül, viszont sikerült rendesen a képernyő elé tapasztania, az egyszer biztos.
      Köszönöm szépen a bizalmat! ^^ Igyekszem a folytatással is, és nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat is. :]
      Jó szórakozást a doramához! :3

  4. Most találtam újra vissza erre az oldalra. Nagyon örülök, hogy most ezt a soroztatot fordítod! Kitartást hozzá és jó munkát! Köszönöm a fordítást, viszem is. :)

    • Szia!
      Némi idő után újra aktívkodok, igen. Nagyon szívesen, jó szórakozást kívánok hozzá!
      Köszönöm a támogatást, remélem, hogy tetszeni fog a sorozat, még most az elején visszaemlékezéses jelenetek vannak, a hatodik résztől fog majd jobban beindulni. :]

  5. Szia!
    Nagyon köszi a fordítást. Mivel láttam, hogy mindjárt a végére érsz, úgy döntöttem belekezdek, de sajnos a videó már nem elérhető. Ha nem nagy fáradtság feltöltenéd újra? Előre is köszönöm a segítségedet. :)

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

