Húsvét

Sziasztok!

Hoztam a következő adag Baker King, Kim Tak Gu részeket. Ennek az adagnak a végén most már kezdenek belendülni a dolgok. :)

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
[Nem mondom, hogy sok-sok sonkával, mert én magam nem igazán szeretem, dehát…] Mi lesz nálatok az ebéd? Locsolókat vártok/mentek locsolni? :)

Jó szórakozást!

11. rész: FELIRAT | VIDEÓ
12. rész: FELIRAT | VIDEÓ
13. rész: FELIRAT | VIDEÓ
14. rész: FELIRAT | VIDEÓ
15. rész: FELIRAT | VIDEÓ
16. rész: FELIRAT | VIDEÓ

27 thoughts on “Húsvét

  1. Szia!
    Jó korán kelt a nyuszi és igen bőkezű volt, köszönöm! :) Nem bírtam tovább (mármint a gyűjtögetést), muszáj voltam elkezdeni nézni. :)) Még egyszer szép nyusziünnepet kívánok mindenkinek!

    • Szia Hetti!
      A nyuszi kicsit korán kelt, hogy időben megkapjátok az ajándékot. :) Nagyon szívesen! Hamarosan fent lesz a többi is, maga a sorozat már készen van nálam, csak azért igyekszem beosztani és nem egyszerre feltenni az összeset, főleg, hogy az utána következő sorozat kicsit lassabban alakul. Betegség meg most a húsvéti dolgok miatt.
      Neked is kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk és nagyon szépen köszönjük!

  2. Szia!
    Nagyon köszönöm az újabb pakkot, épp tegnap fejeztem be a 10. részt, ma már csak az unalom várt volna délután rám, ezért nagyon hálás vagyok a húsvéti meglepiért neked :-)

    Kellemes Húsvéti Ünnepeket és jó pihenést kívánok^^

    • Szia Andi!
      Jött a következő adag, unalomra nincs ok. :D Hetente fogok szerintem feltenni négyes pakkokat, a végénél meg az utolsó kettőt majd, hogy azért szépen be tudjam osztani a részeket.
      Nagyon szívesen és jó szórakozást!

      Köszönjük, és kellemes húsvéti ünnepeket neked is! ^^ Locsolókat inkább ne, de azért már akadt néhány. T.T

  3. Koszonom szépen az ujabb részeket :) Szerencsére mink megusszuk a locsolokat ugyanis lelépunk otthonrol :) Neked is kellemes husvéti unnepeket :))

    • Szia Marcsacica!

      Ez a legjobb megoldás, hogy inkább lelépsz otthonról minthogy a locsolók “szolgáltatásait” kéne megfizetni, tojással, pénzzel és hasonlóakkal, mert manapság ez már csak így megy…
      Nagyon szívesen és kellemes húsvéti ünnepeket neked is!

    • Szia Detti!

      Megérte a várakozást akkor, remélem. :) Jó szórakozást és boldog nyuszit neked is! :D
      A locsolókhoz pedig no comment, na, nem szeretem az ilyet. :D De neked is sok-sok locsolót, csak győzd festegetni a tojásokat. :D

  4. Neked is Boldog Nyuszit~
    Azt hiszem lassan én is újra kezdem nézni magyar felirattal :)

    Én nem eszek húst úgyhogy… de ettől függetlenül főznöm azért kell. Spec. most kakas pörit kellett csinálnom. Tegnap már meg lett főzve kocsonya, meg a sonka, kolbász, tojás. Sütik is….amitől aztán majd kipukkadok. :DD Egy egyszerű édesség az egyik nagy favoritom. A kókusz golyó. Nem szeretem a kókuszos dolgokat de ezt igen, na meg raffaello-t. xD Mellesleg ezzel nem kell annyit szenvednem mint mondjuk rétessel vagy a kelt tésztákkal.
    Egyébként csak család jön (mások számára zárva a kapu), de szerintem én kihagyom teljes mértékben. Locsolják anyut. :P

    • Szia Leila!

      Boldog Nyuszit neked is ~
      Hát, lassan felkerül az egész sorozat, szóval érdemes lesz szerintem. Utána lesz megint egy kis szünetem szerintem, de nem két hónap, csak amíg rendesen összeszedem magam a következő sorozatom részeivel mert elég nehézkes egy darab.
      Elég rossz lehet, hogy nem eszel húst és közben azokat kell csinálnod. Én a sonkával voltam így, már tele volt vele mindenem, de fúú, muszáj, mert húsvét.
      De a kocsonya szívszerelmem, csak ilyenkor beleteszik a húsvéti sonkát is…
      Kókuszgolyó! Simán vagy teszel bele valamit? Meggyet? Én úgy szeretem nagyon, küldhetnél egy párat ide is. ~
      Pontosan, locsolják anyut, én is így voltam vele. :D Hozzánk nem jönnek, mi szoktunk menni általában, a kapu nagyon sok mindenkinek zárva van felénk, szóval ha van valami összejövetel, akkor általában mi megyünk. Nagymama főzi a legfinomabb dolgokat, és nagymamánál összegyűlik mindenki. ~

  5. Boldog Nyuszit!!!
    Köszi szépen az újabb adagot! :D
    Mi már korábban túlestünk a sütemény sütésen-kóstoláson… de a mai menü húsleves és töltött csirke. Nyam.
    Holnap rokonlátogatás. Bármit, csak ne kelljen otthon a locsolókat várni!
    Viszont, az a fránya nyúl még nem tette tiszteletét. Ejnye! Hova lesz így a világ, ha még az a szőrmók sem tartja a határidőt?! XD

    • Szia Niko!
      Húsleves. Ide, ide is! TT Bár tegnap én is ettem egy haaatalmas tányérral, anyunak már hetek óta mondogattam, hogy szeretnék és nagymamám sikeresen meg is valósította ezt a kérésemet.
      De a rokonok is meglocsolhatnak! :D Bár inkább, minthogy bárki váratlanul betoppanjon.
      A fránya nyuszi nálam sem, ráadásul túlságosan is modernizált lett ő is, pénzösszegekkel próbálja meg nekem visszahozni a gyerekkorom húsvétjait. Mondjuk ha apum nyuszija is beleszáll az ügybe, akkor egy rózsaszín kis gitár lesz belőle. :)

  6. Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!
    Nálunk tegnap volt a hagyományoknak megfelelően sonka, tojás…stb. Ma már kacsasülttel, és vöröskáposztával folytattuk. Szerencse vagy balsors – attól függően, hogy honnan nézzük,- én kaptam egy “jó kis” megfázást, ezért nem kellett főznöm, a nővérem feláldozta magát az ünnep kedvéért. Sütni pedig a nagymamám sütött, így nagyon laza a hétvégém.
    A frissnek nagyon örültem, kellemes meglepetés, köszönöm szépen! Teljék vidáman és izgalmasan a hétvégétek!

    • Szia Bria!

      Először is jobbulást, én is most épülgetek fel egy nagyon csúnya megfázásból és állandó köhögésből, ennek köszönhetően tegnap bármi érte a torkomat, fullákoltam… Mondjuk ez nem tartott vissza sem a húslevestől, sem a zsuzsitól és a rántott csirkecombtól sem. ><
      De legalább nem kellett főznöd, mindenben van valami jó!

      Nagyon szívesen, jó szórakozást, és jó hétvégét neked is! :)

  7. Mindenkinek kívánok kellemes húsvéti ünnepet, sok pihenést, lányok sorstársaimnak holnapra kitartást! :)
    Köszönöm a húvéti frisst!
    Nálunk reggel megvolt a szokásos húsvéti csoki ajándékozás, a reggeli pedig sonka, torma, festett főtt tojás és húsvéti foszlós kalács volt, amit én készítettem. Délután rokon látogatással telt. Holnap meg jön a locsolkodás, a várakozással teli délelőtt, hogy vajon ki jön és ki nem locsolni?
    Asszem én megyek is Baker Kinget nézni. :)

    • Szia Amediuj!
      Kellemes húsvéti ünnepeket neked is, és sok-sok locsolót! :DD
      Nagyon szívesen, jó szórakozást!
      Én most kevés csokit kaptam, manapság már inkább pénzzel intézik el az ügyet, de azért azt a néhány csokitojást élvezettel fogyasztottam a Holle anyó mese mellett, amit egyik húsvétra kaptunk öcsémmel valamikor gyerekkorunkban még VHS-en.
      Akkor szép napot mára és jó várakozást! ^.^

  8. Nagyon szépen köszönöm az új részeket!!! :) :)

    Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenikek!!!
    A lányoknak meg sok locsolót! :)

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

