Baker King, Kim Tak Gu 17-22

Sziasztok!

Hoztam a következő adagot is. :)

Jelenleg az első rész videója nem elérhető, de le van terhelve a gépem, ezért nem tudom újratölteni. Ezt a problémát a D-Addicts DRAMAS részlegén könnyedén meg lehet oldani, ott King of Baking címszó alatt szerepel a sorozat összes része, én magam is onnan töltöttem le őket. AsiaTorrentsről is könnyedén lejönnek. A Filerio-s linkek nem igazán tudom, hogy meddig fognak működni, ezért aki teheti minél hamarabb töltse le a sorozatot, mert ha elavulnak a videók, akkor valószínűleg az egész sorozat nem fog újratöltésre kerülni, ha úgyis törlés lesz a sorsa.

Jó szórakozást az újabb részekhez!

LETÖLTÉS

17. rész: FELIRAT | VIDEÓ
18. rész: FELIRAT | VIDEÓ
19. rész: FELIRAT | VIDEÓ
20. rész: FELIRAT | VIDEÓ
21. rész: FELIRAT | VIDEÓ
22. rész: FELIRAT | VIDEÓ

És mivel köztudott, hogy a sorozat nálam már készen csücsül a gépemen, ezért valószínűleg jövőhéten kikerül az egész sorozat, addig pihenek egy kicsit és utána is, sorozatozok sokat-sokat, mert amikor fordítok, akkor általában 3-4 hétig csak fordítok és nem sorozatozom.

22 thoughts on “Baker King, Kim Tak Gu 17-22

  1. Köszönet a frissért és az infokért.

    Szeretném megkérdezni, hogy a King 2 Hearts-t fogod fordítani? Mert láttam, hogy Jancsika nekiállt, de ahhoz mi úgysem jutunk hozzá.

    • Szia Tokki!
      A King 2 Hearts nálam azért kérdéses, mert maga a sorozat egész jó, csak nehezen fog meg még Seung Ki ellenére is. Megnézni megnézem, csak fordítani nem tudom mennyire odaadóan tudnám. Az utána következő sorozatot, az I Do, I Do-t tervezem csinálni, amiben Kim Sun Ah a főszereplő és Lee Jang Woo. Továbbá a Big sorozatot majd utána, ahol Suzy, Gong Yoo és Lee Min Jung lesznek a főszereplők. A King 2 Heartsot pedig ha megnéztem végig majd döntök újból, de egy ideig szerintem nem. :(

  2. Szia!

    Köszönöm szépen az újabb pakkot, ez jó sok-sok rész, ezen megint eléldegélek egy jó darabig :-)
    Neked pedig kívánok kellemes időtöltést, és nézz te is sok-sok-sok jó doramát :D

    • Szia!
      K-pop survivalt nézem igen, csak sajnos még csak nyolc rész van kint, odáig meg már eljutottam… Jelenleg filmezgetek, ParaKisst nézem, utána You’re my Pet meg hasonlóakat, a sorozatok amiket szeretnék nézni mind most futnak [Love Rain, K-pop survival, Rooftop Prince, Absolute Boyfriend], szóval ügyesen gondolkozom még, hogy hogyan kéne majd beosztanom a részeket. Gondolok itt olyanra, hogy ha hétfőn meg kedden ezt a doramát adják, akkor szerdán és csütörtökön ezt lesem és a többi. :D
      A K-pop survival szerintem nagyon jól össze lett rakva, sőt, a You’re Beautiful is klasszikus sztori, bár a japán szerintem felülmúlta, a K-pop survival pedig több dicséretet érdemelne. A Coffee Prince, a Dream High 1-2 és a You’re Beautiful összetétele teljes mértékben sok-sok egyéniséggel is. Hihetetlen, szóval csak jó szórakozást tudok hozzá kívánni! :D
      A Skip Beat!-et nemrég fejeztem be, egyetlen problémám csupán annyi vele, hogy maga a manga sincsen még befejezve, így teljes kerek történetet nem lehet belőle kihozni…
      Az új részekhez is jó szórakozást. :)

  3. Szia.

    Belekezdtem, újra. Köszönöm a részeket. Hamar utolértelek, úgyhogy most már veled haladok. :) Most kezd majd igazán izgalmassá válni az egész történet.

    Btw. Olvasom, hogy nem szeretnéd fordítani a the king2hearts-ot. Igazán sajnálom, viszont így akkor bele kezdek. Kíváncsi vagyok rá, mivel mindkét színészt kedvelem. Mikor Seung Ki búcsúzott a Strong heart-tól…ahh, megszakadt a szívem, duplán, mivel szerettem őt és kis malac pofit is, főleg együtt.
    Kim Sun Ah új sorozat?! :)) Srácot nem igazán ismerem, csak a we got married-ből valamennyire, de Kim Sun Ah…kedvencem színésznőm. <3

    • Köszi az újabb részeket! Kíváncsi leszek majd az új választásaidra is. Eddig még nem csalódtam az ízlésedben.
      A K-pop szerintem is érdekes lesz. Már elkezdték fordítani, de annyira kíváncsi vagyok rá, hogy belenéztem minden nyelvtudás nélkül a következő részekbe is. Nagyon jónak tűnik, bár először tartottam attól, hogy nem tudnak újat hozni azzal a témával, hogy egy lány fiúnak álcázva magát bekerül egy csapatba, de hála az égnek ez nem igaz. Kíváncsian várom a folytatást magyar felirattal is, és persze a Te fordításodat is ebben a sorozatban.

    • Szia Miracleintheworld!
      Azt szeretném kérdezni, hogy ha fordítod a King 2 Hearts-ot, akkor majd hol lehet megtalálni. Én nagyon szeretném megnézni, de mivel nem beszélek nyelveket ezt csak akkor tudom, ha valaki lefordítja.

    • Ahhh, azt a strong heart részt nem rég néztem meg, és én is bőgtem, mint az ovisok :-)
      Seung Ki nagyon cuki volt, én sajnálom, hogy lecserélték, még akkor is, ha pont lee dong wook-ra.

  4. Szia!
    Már épp azon gondolkodtam, hogy most, a takarítás után, mit fogok majd nézni… Erre tessék! Egy újabb “csomag”.
    Nagyon szépen köszi a feliratokat! Amúgy én is egyből beleszerettem a The Strongest K-POP Survival-be és már alig várom a hétfő estét, hogy folytatódjon a sztori!!! :D

  5. Huhh ..ez aztán gyorsaság:”D
    Már belekezdtem ebbe a sorozatba, csak, az ilyen elvontatott gyerekkori sztori, sajnos nem kelti fel a figyelmem..:\\ Már próbálkozok, nem adom fel:DD Nem sokára elérek a 6. részhez, és onnantól..Végre felnő:D Egyébként énis csak azért fogok bele ebbe(nem utolsó sorban azért mert te fordítod), mert Yoon Shi Yoon megfogott:$$
    Egyébként nem értem miért van ez így:\ A Can You Hear My Heart-nél is alig tudtam végignézni az elejét, és most aza kedvenc doramám, szóval sokat várok ettől a sorozattól((:
    És mégegyszer köszönöm szépen a kemény munkátok*w* Fantasztikusak vagytok~~:))

    • Szia Encii!
      Bizony, nekem is elsőre furcsa volt és alig vártam már, hogy végre a felnőtt részek legyenek… Azonban másodszori nézésre már az ember megszokja és úgy egész könnyednek látszik a dolog. Szóval csak kitartás, a felnőtt részek sokkal izgalmasabbak és eseménydúsabbak lesznek! :D
      Megéri megnézni, a Can You Hear My Heart is egy nagyon szép darab, de nekem ez felülmúlta, szóval kíváncsi leszek majd a véleményedre. ^-^
      Jó szórakozást kívánunk és köszi szépen! :)

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

