Köszöntés és egy kis információ!

Sziasztok!

Először is szeretnék mindenkit köszönteni, aki az oldal látogatója, olvasója, nézője. :) Kyrie vagyok, akit az a megtiszteltetés ért, hogy Maybestrawberry maga mellé fogadott, mint segítség, társ. A Baker Kingnél találkozhattok a nevemmel, amelyet javítani segítettem, átnézni, és a későbbiekben is főként ezért leszek a felelős, valamint az időzítésért. Tehát bármi ilyen jellegű probléma, kérdés, észrevétel felmerül, nyugodtan fordulhattok hozzám is.

Sajnos, mint ahogy már többen is jeleztétek felénk, a videók egy része törlődött, úgy döntöttünk, hogy ide semmiképp sem lenne értelme újra feltenni, valószínű, ugyanerre a sorsra jutnának a részek megint. Viszont dolgozunk a problémán, megnézek még pár tárhelyet, valamint ki fogunk adni több letöltési helyet is, ami leginkább torrent lesz, de mivel sokan nem szeretik, ismerik, így elsősorban azért igyekszünk egy megbízható helyet keresni a videóknak.  Valamint a torrent használatához is kaptok majd  egy leírási segédletet.

Ennyit szerettem volna, valamint, hamarosan  Maybestrawberry jön majd egy kis felhívással, várjátok izgalommal. :)

Szép estét kívánok!

17 thoughts on “Köszöntés és egy kis információ!

    • Szia Tokki!

      Nagyon szépen köszönöm. :) Ez biztosan meglesz. Azt hiszem, mondhatom már, nagyon jól tudunk együtt dolgozni Maybestrawberryvel. :) És nagyon szeretek, ami szintén fontos.

  1. Szia.

    Kitartást az időzítéshez és az egyéb munkálatokhoz. :) Köszönet az eddigi munkádért is.
    Személy szerint én sem szeretem a torrentet, mivel ha nem seedelik elég lassúcska, nah de nem mintha néha többi letöltési lehetőség is nem lassulna be. FTP féle megoldáson nem gondolkodtatok? A felhasználó nevet, jelszót meg csak azok kapnák meg akiknek ti megadnátok. Habár ez is tud döcögős lenni. Sajnos az alternatíváját nem ismerem.

    • Szió!

      Köszönöm szépen, igyekezni fogok a jövőben is, MS választásai pedig mindig kitűnőek, így szórakozom is munka közben… :)
      Igen, igen, tudom, hogy sokan nem igazán kedvelik, csak sajnos a MU kilövésével nagyon nehézzé vált az egyéb feltöltés. Főleg, hogy amit meg feltöltünk máshová, idővel törlik.
      Igazság szerint már gondolkodtunk rajta, de még jobban nem ástunk bele, hogyan is működne ez a gyakorlatban, tényleg csak végső esetben, ha nem találunk más lehetőséget.

      • Egyébként, mi nem találkoztunk már lj-n-? Mostanában nem járok sokat fel de szerintem te lehetsz az a Kyrie is ugye? :) Mostanában nem írja ki a nevem, de nick nevem Leila.

        • De-de, akkor nagyon is valószínű, igen. Kyrie ott is a nevem, szerencsére szinte senki sem használja, így könnyen felismerhető. Így már én is tudom, ki vagy, igaz, mostanában nem igazán postoltál, igaz? :)

  2. Köszönet az értesítésért. További jó munkát Nektek és szívesen venném, ha folyamatosan látogathatnálak benneteket továbbra is.
    Szeretem ezt az oldalt, mindig pontos és korrekt munkátokat.
    Várom a lehetőségeket a letöltéshez.!

    • Igazán szívesen. :) Igyekezni fogunk, sőt, mint láttátok is már gondolom bővítésre szántuk(szánta rá magát MS). Ennek is legfőbb oka, hogy még több sorozatot tudjunk vinni egyszerre, természetesen jó tempóban.
      Még a héten igyekszünk ezt megoldani, a letöltési segédletet, torrent helyeket kiadni~ :)

  3. Kedves Kyrie! :)
    Orommel hallom hogy bovul a csapat :)Sok sikert és sikeres munkát kívánok neked :) a torrentet én sem szeretem,bevallom fogalmam sincs hogy mukodik :P Kitartáást :))

    • Nagyon köszönöm a Te munkádat is és kitartást kívánok hozzá. Örömmel vagyok részese a kávéház munkáinak és nagyon élvezem a fordításaitokat .
      Nekem teljesen jó a torrentes megoldás is, amióta a keresztfiam bevezetett a rejtelmeibe, szívesen töltöm le így a filmeket.

      • Igazán szívesen, a Baker Kinget igazi öröm volt csinálni, annyira jó sorozat. :)
        MS mindig nagyon jól válasz :D Biztos vagyok benne, hogy ez a jövőben sem lesz másképp, remélem, ti is élvezni fogjátok majd a jövőbeni munkáinkat is. :)

        Ennek igazán örülök, sajnos a torrent lesz lehet a jövőben az egyik legbiztosabb forrása a letöltéseknek, így előbb-utóbb mindenki rá fog szerintem kényszerülni, hogy elsajátítsa a rejtelmeit.

    • Szia Marcsacica!

      Bevallom, én is nagyon örültem, mikor MS felkért, nem haboztam elfogadni. :) Köszönöm szépen, biztosan meglesz.
      Ha csak ez miatt nem szereted, hamarosan segíteni fogunk benne, mert igazából lehet, lassan már csak ez az alternatíva fog maradni, ha így törlődnek a részek mindenhonnét. Nagyon gyorsan el lehet amúgy sajátítani és igazából elég praktikus is. :)
      Köszönöm~ :)
      Szép estét!

  4. Szia Kyrie!
    Nagyon örülök, hogy maybestrawberry nem egyedül lesz fordító, hisz ez egy megerőltető munka, s nagyon rossz lenne nézni, ha maybestrawberry esetleg már nem bírná:\\
    Szeretném megköszönni, hogy te is a fordításra adtad a fejed, s így sok örömmel leptél meg engem\ minket:)) És jó hallani, hogy az összhang is megvan((:
    Nagyooon sok sikert kívánok, és sok lefordított doramában gazdag napokat;DD
    Már most megszeretném köszönni a jövőbeli kemény munkádat, és remélem sokáig maradsz és kedveskedsz nekünk drámákkal\ filmekkel.:))
    Hajráá~~

    • Szia Encii!

      Sajnos én nem a fordításba segítek be, de majd egyszer még az is lehet, ki tudja, hanem csak ellenőrzöm MS kezei közül kikerült nagyszerű munkát. :)
      Nagyon köszönünk mindent, amúgy is, de így tényleg igazán úgy érzi az ember, megéri a sok-sok óra, amit ez ember a doramával tölt, hogy hozzátok kerülhessen. Mert nem tagadhatom, mind a ketten ülünk felette jó pár órát… de így az igazi, örömmel tesszük. MS, ha belelendül, igazi megszállottá válik, aki csak a doramára és a fordításra tud gondolni.

      Köszönöm~ <3 Sokáig, sokáig~

  5. Szia Kyrie!
    Örülök, hogy csatlakoztál Maybestrawberryhez. ^w^ Nagyon várom a fordításait, szerintem jól fordít. A Baker King-et is elkezdtem, és már a 12. résznél járok. Igaz eleinte nem nagyon tetszett, sőt a visszaemlékezős részekből a felét ki is hagytam. XD Ez van…
    Sok sikert és kitartást neked is Kyrie! =D

    • Szia Asuka!

      Nagyon jól, és igen igényesen, nah meg a leggyorsabb fordítónak tartom a porondon. *_*
      De már igen? Tetszik? Roppant izgalmas azon a tájékon már. Mondjuk a gyermekkoros rész sok minden előzménye, de ha valaki nem szereti, érthető. :) Van még rész bőven.
      Élvezetes dormázást a többi részhez is. :)
      Nagyon köszönöm.

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

