28 thoughts on “Coming soon

  1. Jaj de jo ujra hallani feloletek :) oszintén azt gondoltam tovább fog tartani a piheno :D remélem kellemesen telt és a nyári szunetet is várjátok :)))remélem kipihentétek magatokat :))

  2. Sziasztok.
    Remélem sikerült kipihenni magatokat. Jöhet a nyári szünet és az igazi pihenés~
    Várom a következő projektek. Habár már elkezdtem nézni a “jelenlegi” projektjeiteket. Majd újra nézem magyarul, mert nagyon jó.
    I love Tae Ri-t nem tervezitek be? :P Mert szerintem fergeteges.
    -Leila-

  3. Ezt örömmel hallom. Várom a következő projekteteket. Aztán jöhet majd a maraton. Habár irul-pirul még a Baker Kinget sem néztem meg. De cserkészbecsszó előbb utóbb összejön majd az is. Csak kellene egy kis plussz szabadidő.

  4. Szuper hírek, nagyon örülök, hogy végre újabb projektekkel árasztotok el minket XD
    Minden nap fellestem ide, ma pedig hatalmas boldogságosság fogott el :D
    már nagyon várom az új fejleményeket, tök jó nyaram lesz :)

  5. Sziasztok!
    Már nagyon vártam a visszatérésetekre, sokszor bekukucskáltam az oldalra
    és most igazán örömhír fogadott.Remek projekteket tartogattok-az előzőek is élvezetesek voltak-remélem veletek tarthatok majd!

  6. Sziasztok!
    Én is nagyon örülök, hogy visszatértetek! Csatlakozok az előttem szólóhoz, mivel a Flower Boy nekem is sok kellemes percet okozott. Köszi az új projekteket is! Engem leginkább a Big csigázott fel eddig. :D Nagyon szép lett az új dizájn. ;]

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

