Big 1. rész

Tehát, meghoztam a Big című sorozat első részét. Mostantól videós letöltéseket nem fogunk kiadni, mivel folyamatosan törlődnek le az általunk feltöltött videók… Így a torrentes megoldást javasoljuk, amihez Kyrie írt egy használati utasítást.

Cím: 빅 / Big
Műfaj: romantikus, vígjáték, misztikus
Részek száma: 16
Vetítés: 2012. június 4. – 2012. július 24.
Vetítés ideje: Hétfő és Kedd 21:55

Gil Da Ran (Lee Min Jung) az esküvőjét tervezgeti. Egy barátnője esküvőjén az esküvői csokor helyett egyenesen egy pasit fogott magának, aminek következménye kemény két hónap kórházi kezelés volt. Bár mit számít az, ha a kezelőorvosa közvetlen az a férfi volt, akinek mindezt köszönhette? Aki közvetlen a hazaengedésének napján megkérte a kezét, s most boldog, felhőtlenül nézegeti jövőbeli szerelmi fészküket illetve az abba beletartozó bútorokat és szükséges holmikat.
Ez idő alatt Kang Kyung Joon (Shin Won Ho) Amerikából Dél-Koreába költözik, egyenesen Gil Da Ran tanárnő, azaz Gil teacher iskolájába, ahol a lány időszakos tanárként dolgozik, amíg le nem teszi a tanári vizsgáját. Kyung Joon olyan, mint egy tipikus tizennyolc éves fiú: ajtó helyett az ablakon távozik, és ha nincs kedve egy jó kis vitához, akkor angolul reagál a párbeszédre, hogy társai még csak véletlenül se értsék meg őt. Azt a bizonyos stupid szót viszont már volt idejük megjegyezni…
Seo Yun Jae (Gong Yoo), Da Ran jegyese ezalatt tanácstalan, valamin nagyon töri a fejét és nem tudja, hogy hogy hogyan kéne ezt tálalnia Da Ran előtt. Ezért inkább kerüli őt, sorra mondja le az esti vacsorákat és a közös megbeszélt időpontokat, míg végül már a közös szerelmi fészküket se hajlandó együtt megnézni Da Rannal, ahol a lány végül kifakad, és felteszi azt a bizonyos végzetes kérdést: “Szeretsz te engem egyáltalán?”
Mielőtt még Da Ran visszahívhatná Yun Jae-t, hogy bocsánatot kérjen tőle a kiakadása miatt, Kyung Joon megállítja őt, majd elviszi egy kisebb motoros túrára, ami kitisztítja a lány fejét. Aztán ott, a folyónál Yun Jae újból felhívja őt. “Elmondom a válaszomat szemtől szemben.”
S a következő helyszín, ahol Da Ran találkozik Yun Jae-vel, az a kórházi patológia… Viszont Yun Jae-ssi életben van, ez hogy lehet? Ráadásul teljesen úgy viselkedik, mint Kyung Joon. Mégis mi folyik itt?
Két lélek helyet cserélt, két lélek egy baleset során teljesen megváltozott. Az egyik esélyt kapott, a másiktól elvették.
Vajon hogy fog alakulni Kyung Joon sora, aki Yun Jae testében igyekszik egy harminc éves férfihez méltóan viselkedni, Yun Jae sora, aki eszméletlenül fekszik egy kórházi ágyon Kyung Joon testében és mi lesz Da Rannal, akinek szerelme mondhatni két részre szakadt: a testét bármikor láthatja, azonban a lelkét elzárták előle?

LETÖLTÉS

1. rész: FELIRAT |

A jelszó a dchfansub@gmail.com címen kérhető el, az egyszer kiadott jelszó az összes további Big feliratra érvényes lesz.

Továbbá, a mai nap folyamán remélhetőleg az Ázsia ékkövein is elérhető lesz majd a felirat, jelenleg béna vagyok és nem sikerült feltöltenem.

Jó szórakozást kívánok mindenkinek az új sorozathoz!

A felirat a 450 p-s Hanrel verzióhoz passzol.

40 thoughts on “Big 1. rész

  1. Sziasztoook!

    Úristen, Big első rész, már nagyon-nagyon vártam! Ebben a nagy melegben kint nem lehet lenni, marad a dorama-nézés bent a szobában :D
    Köszönöm az első rész feliratát, írtam én is mailt :)

  2. Köszönöm szépen a jelszót, már le is töltöttem. Nézni majd akkor fogom, ha mind készen lesz, mert szeretek maratoni dorama nézést tartani. A Flower Boy Ramyun Shop-ot is két nap alatt néztem végig annyira tetszett.

    • Én is a sorba állnék. Köszönöm, hogy itt vagytok és ebbe a doramába kezdtetek. Gong Yoo miatt megnézném, igaz a gyűjtögető fajtába tartozom. Köszönöm a munkát amit belefordítottatok!

  3. Köszönöm szépen a fordítást.Irtam e-mailt,remélem nem gond hogy ismeretlen vagyok,mivel csak a Big kapcsán fedeztem fel ezt az oldalt :))

  4. Szia!
    Köszi az első részt. ♥
    Írtam én is a jelszó miatt.
    Remélem nem baj, hogy a gmailos címemről küldtem a levelet.
    (mostantól erről fogok komit is írni ) ^^

  5. Sziasztok!!

    Nagyon szépen köszönöm az új részt!!
    És veletek tartók, imádom a fordításaitokat :D, úgy hogy mindjárt küldöm is az e-mailt!

  6. Hello…. Ahogy ígértem már itt is vagyok és írok… :D

    Nekem nagyon tetszett az első rész már nagyon vártam hogy legyen hozzá felirat… És hurrá, nektek hála van…. Köszönöm.. :D

    Én Gong Yoo miatt kezdtem bele a sorozatba de mostmár van egy új kedvenc is.. ráadásul korombeli úgyhogy tök jó.. Shin Won Ho …. :D Csak az az érzésem nem sűrűn fogjuk látni hiszen kómában van… vagy valami ilyesmi… :( Sajnos..

    Na mind1.. Kíváncsian várom a folytatást és mégegyszer Köszönöm… :D

    • Szia!
      Shin Won Ho-t egy ideig csak a kórházi ágyon fogjuk látni szerintem, vagy legalábbis a hatodik részig [eddig van meg a sorozat] ez a tapasztalatom. :( Néhány visszaemlékezése lesz Suzyval, ahol ugyebár nincs mély álomban.
      Én személy szerint Suzy és a Hong nővérek miatt kezdtem el. A szereplők nagyobb részét, mellékszereplőket is láttam már más sorozatokban, így egész családi kis környezetnek mondhatom számomra a sorozat szereplőgárdáját.
      Meg nekem is van egy nagy Gong Yoo mániásom, aki miatt szinte kötelező lefordítani a sorozatot. :D Ez a két új projekt mondhatni neki szól, eddig az egyik közeli barátnőmnek fordítgattam.
      A következő rész szerintem még a héten meglesz, de feltölteni szerintem majd Kyrie fogja akkor, amikor kész van az ellenőrzéssel. Igyekszünk és nagyon szívesen. :3

  7. Nagyon köszönöm a fordítást!Megnéztem az első részt.Vajon mi lesz ebből a helyzetből?Kíváncsian várom a folytatást,de azért pihenjetek és strandoljatok is!

  8. Nagyon köszönöm a fordítást! :D Már éppen azon voltam, hogy angol felirattal megnézem ha senki nem kezdi el fordítani. Erre itt van!!! *-*
    Kösziiii ^^

  9. Szia!
    Ma sikerült is megnéznem az első részt. Tetszett. Volt benne egy-két vicces rész, mint pl: mikor Gil Da Ran “megverte” a testvérét a suli udvarán… XD Köszi a fordítást.♥

  10. Köszönöm az első részt, lehet, hogy bevárok még hozzá egyet-kettőt és aztán kezdek bele. Ááá, mégsem,mert ismerve magam nem tudok majd várni.Jó újra itt!

  11. Ma megnéztem az első részt, tudtam, hogy nem bírom ki, ha már letöltöttem.Tetszik a szereposztás és kíváncsi vagyok mit hoznak ki ebből a test és lélek cserés dologból?
    Ugye pár sorozatban már találkozhattunk hasonló helyzettel (nincs új a Nap alatt, de ebben a sorozatdömpingben ez teljesen megbocsátható). Na, majd meglátjuk!

    • Szia Soska3!

      Mostanában tényleg elég sok lélekcserélős sorozat van, sőt. Nekem elsőre furcsa volt, valahogy nem tudtam belelátni a kissrácot a nagysrácba, ez gondolom azért színészi tapasztalat kérdése is… De nagyon be fog indulni majd! Holnap ha minden jól megy, meg tudom csinálni a következő részt, és utána jövő héten Kyrie pedig feltölti majd. Egy ideig ő fog rátok vigyázni. ;)

  12. Halima^^
    Ígéretesnek tűnik a dori. És ami a legfuribb számomra, hogy ez az első olyan koreai dorama, amit egy női szereplő miatt kezdek el nézni :)
    Remélem olyan jó lesz mint gondolom (meg kell várnom hogy lejöjjön a videó)
    Ja és a legfontosabb: köszi a fordítást :) (ezt nem lehet elégszer mondani)

    • Sziaa!

      Mindenképpen érdemes belekezdeni, ahogy elnéztem a jelszó kérések során, a Biget sokkal jobban várják, mint az I Do, I Do-t. Én mind a kettőt szeretem és nem is nagyon tudok dönteni a kettő közül.
      Min Jung hihetetlen nőci, talán az egyetlen plusz amit még rá tudnék pakolni erre a doramára az I Do, I Do ellen az az, hogy szinte az egész szereplőgárdát ismerem és teljesen családi légkör alakult ki így a szívemben róluk.
      Nagyon szívesen és jó szórakozást :3

      • Hát nekem most választanom kellet a kettő közül, mert csak egyhez van helyem XD Kicsit sokat foglalnak el a Midas részek szal asszem hamar kell végeznem vele, hogy legyen helyem a doramáknak XD
        De ha lesz helyem, szerintem az I DO, I Do-t is elkezdem^^
        Addig meg várom a Big részeket :3

  13. mááááááááááááár nagyon vártam vártam, hogy valaki fordítsa*W* örülök, hogy ti kezdtétek el:$$ küldtem mail-t:DD Továbbra is köszönöm a kemény munkátokat~~

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

