Return

Jöttünk, láttunk… itt vagyunk.

Sziasztok!

Mielőtt még feliratot tennék fel, lenne néhány bejelentenivalóm. Először is az, hogy a visszatéréssel, új doramákkal együtt új design is jár, amit most kivételesen én magam (Maybestrawberry) hoztam össze, és mondhatni nem vagyok egy lángelme, így egyenlő időbe telt összehozni, mint egy feliratot. Egy ideig biztos, hogy ez fog maradni.

Másodszor pedig, hogy mivel a feliratok nem egy és nem két helyre is kikerültek már, warez és bármily más letöltési lehetőségeket kapott, amiket mi nem engedélyeztünk, szigorításokat vezetünk be. Csacsiszú és Tak Guék maradnak a helyükön, de a mostani sorozatok nem. A jelszavas rendszert hihetetlenül elleneztem, de meggondoltam magam, és ide is fel fogom tenni a feliratokat, nem csak az Ázsia Ékköveire. Amíg meg nem oldódnak a technikai problémák (=béna vagyok és nem tudok feltölteni), addig Mediafire-ről le lehet tölteni majd a részeket. Miután elkértétek a feliratok jelszavát, természetesen.

A feliratok jelszavát az új e-mail címünkön lehet elkérni, ami a dchfansub@gmail.com címre hallgat, igyekszünk a lehető leghamarabb választ adni. Én a héten vagyok, jövő héttől nyaralok, így akkor Kyrie fog válaszolni majd a levelekre. Elsősorban ezzel szeretnénk kiszűrni a lopásokat. A jelszó elkérése nem jelenti azt, hogy automatikusan az illető meg is kapja azt. Akikkel már korábban találkoztam, azok nagy valószínűséggel meg fogják kapni, azonban lesznek kivételek is.

Nekem sem tetszik ez a rendszer, de kénytelen vagyok bevezetni, már a Flower Boy készítése közben is megfordult a fejemben. Teljes visszavonulást nem akarok, így maradtunk ennél a megoldásnál.

Továbbá, a meghirdetett tagfelvételhez annyit fűznék hozzá, hogy mivel fordító nem jelentkezett, a tagfelvétel tárgytalan maradt. Mivel nagyrészt fordítóra lett volna szükségem, és hiába vettem volna fel időzítőket, ha nekem kellett volna hatfelé szakadnom.

Ezért mostantól is egy fordítóval fogunk tovább üzemelni, lehet kicsit lassabb üzemmódban mint eddig, de igyekszünk.

Mindjárt jövök a felirattal.

5 thoughts on “Return

  1. Szia!
    Nagyon szép lett az új dizi, és örülök, hogy visszatértetek. Remélem beválik a jelszavas védelem. További szép nyarat!

  2. Szia! tetszik a dizi, nagyon szépe lett :) a jelszavas modszer nagyon sok helyen bevállt ezért jo otletnek tartom :) Kellemes nyáriszunetet kívánok :)

  3. Ennek nagyon örülök, hogy most már ténylegesen vissza tértetek :) Ugye jó alaposan kipihentétek magatokat?
    A dizi nagyon bejön, szóval legközelebb is nyugodtan neki állhatsz és alkothatsz valami szépet! Ebben a nagy forróságban olyan jó érzés ide jönni és ránézni, egyből hűvösebb lesz egy pár fokkal :D
    A mostani project választásaitok is nagyon jónak ígérkeznek! Csacsi fiúból kiindulva ismét remek munkának örvendezhetnek a nézők!
    A nyaraláshoz jó szórakozást, és a fordítás mellett azért élvezzétek ki a nyarat. Már ha szeretitek ezt a forróságot ^^

    (Először megijedtem, hogy már nem az a kis figura lesz a “nevem” mellett, de most már látom, hogy maradt. Olyan kis cuki, én szeretem XD)

    • Szia Napsugár!
      Örömmel hallom, hogy van olyan akinek tetszenek ezek a kis figurák, sokan panaszkodni szoktak miatta, pedig szerintem nagyon édesek. :D
      Nanáhogy kipihentük magunkat! Oké, hogy nyáron kéne pihennünk, de ilyenkor sok időnk van és azért nem árt néha dolgozni is…
      A diziért nagyon köszi! Ha háromszor nem indultam a nulláról akkor egyszer sem, kicsit nehéz szülés volt és még most is van egy-két rész ami nem tetszik, dehát… Majd fejlődöm.
      A mostani projektekről tanúsíthatom, hogy mind a kettő hihetetlenül jó, és megéri megnézni őket. I Do, I Do-val még a héten jelentkezem és szerintem egy Big résszel is, de majd még meglátjuk.
      Köszi szépen, igyekszem jókislány lenni nyaralás alatt és jót szórakozni. ^.^ A forrósággal problémáim vannak, körülbelül tíz éve nem voltam hajlandó felkötni a hajamat, de most kénytelen vagyok… Szörnyűűűű.
      Jó szórakozást előre is az új projektekhez és további szép napot. :3

      • De jó neked, hogy bírod a meleget. Én ellenék egész nyáron 20 fokban. Az tökéletes lenne :D Persze körülöttem mindenki 30 fokban érzi jól magát XD
        Én a hajamat mióta az eszemet tudom mindig felfogva hordom, utálom ha a szemebe lóg. De nem vágatnám le semmi pénzért XD

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

