To The Beautiful You 1-4. rész, Flower Boy Ramyun Shop

Avagy frissözön.

Először is, ez az a sorozat, ami nálunk már lassan több, mint egy éve le volt foglalva, még sokkal korábban, mint a Flower Boy Ramyun Shop. Csak ugye “hivatalosan” maga a csoport a Flower Boy óta üzemel, mert az azelőtti archívumok nagyobbik részét eltávolítottam.

A Kawaii-Fansub Chinatsujával úgy döntöttünk, hogy jó lenne egyszer egy közös projektbe belefogni, és végül erre esett a választásunk. Mi is jól tudjuk, hogy mások is belefogtak már ebbe a sorozatba, viszont tapasztalatszerzésként (közös munka), meg mint első felvett tervezendő projekt, mindenképpen szerettem volna  belekezdeni.

Az elkövetkezendő napokban még I Do, I Do és Big friss is várható. Az I Do, I Do fordítását mostantól egy lelkes fordító, Yoru vállalta át tőlem, amiért nagyon-nagyon hálás vagyok és köszönjük. <3

A To The Beautiful You-hoz nem megszokott módon készült hardsub is Chinatsu jóvoltából.

Gu Jae Hee egy Amerikában élő lány. Egy nap azonban a TV-ben megpillantja a magasugrás bajnokát, Kang Tae Joont. Abban a pillanatban bálványozni kezdi a fiatal sportolót és úgy dönt Koreába megy, hogy ugyanabba az iskolába járjon, mint a fiú és rávegye az ugrásra, mivel a balesete után képtelen rá. Csak egy a gond, hogy Tae Joon fiúiskolába jár, ezért Jae Hee-nek fiúnak kell álcáznia magát, hogy elvegyüljön a többiek között.
[Tartalomért szintúgy köszönet Chinatsunak, amikor megcsinálom szépen a sorozatnak szánt oldalt, magam is összekuporgatok néhány sort hozzá véleményképpen.]

LETÖLTÉS

1. rész: Softsub | Hardsub
Fordította: Maybestrawberry
Ellenőrizte: Kyrie

2. rész: Softsub | Hardsub
Fordította: Chinatsu
Ellenőrizte: Kyrie

3. rész: Softsub | Hardsub
Fordította: Maybestrawberry
Ellenőrizte: Chinatsu

4. rész: Softsub | Hardsub
Fordította: Chinatsu
Ellenőrizte: Maybestrawberry

A feliratok az XviD-es Hanrel verziókhoz vannak időzítve, és jelszó nélküliek.

[Szerk.: Hardsub linkek javítva, újra működnek.]

Második hírünk pedig az, hogy Márk elkészítette nekünk a Flower Boy Ramyun Shop egységesen időzített verzióját, ami a 720-p SiC verzióhoz illeszkedik. A feliratokat ITT lehet letölteni, és hálásan köszönjük neki a segítséget!

Jó szórakozást kívánunk és hamarosan jövünk még több frissel!

Addig is megtaláltok minket itt kommentben, illetve a csoport Facebook oldalán.

21 thoughts on “To The Beautiful You 1-4. rész, Flower Boy Ramyun Shop

  1. Nagyon köszönöm a harsubos részeket. Személy szerint én jobban szeretem, általában jobban kidolgozottabb. Már elkezdtem egy másik csapatéval nézni a sorit, de a tietekét is lecsekkolom, és ezt fogom kiírni DVD-re. Megéri. :)
    Még egyszer köszönöm.

    Egyébként nem engedi letölteni szabadon a harsubos részeket, ahogy nézem limit a 500mb-t. Nem tudom regizéssel ez kiküszöbölhető?

  2. Én is örülök, hogy fordítjátok, bár így már összesen 4 féle verziót töltögetek. De sebaj, minél több, annál jobb. :) Köszönöm az első részek feliratát, és egyúttal jelezném, hogy a 4. rész feliratánál, nekem a 3. rész feliratának linkje jelenik meg. Másnak is?

  3. sziasztok!
    örülök a feliratnak-a hard-ost nem tudtam leszedni,
    viszont a 4.-eshez 3.jelzés van írva, de nyilván 4-es filmfelirat van a link anyagában. csak szólok.
    örülök h fordítjátok, köszönet érte.

  4. Nagyon szépen köszönöm a 4. rész fordítását. Már töltöm is, és nézem, nagyon tetszik a sorozat. Gondoltam, hogy jó lesz a japán verzió után, és nem csalódtam a koreaiakban. Üdv: Brigi

  5. Nagyon köszönöm, hogy új doramával szolgáltok nekünk :D Én is azok közé tartozok, akik már régóta várják, hogy elinduljon a TTBY, és hogy rögtön az első 4 részt megnézhetem egyszerre, külön boldogság!
    Köszönöm, és várom a folytatást!

  6. Sziasztok!

    Nagyon örülök, hogy ti is fordítjátok! Egyik legkedvesebb mangám volt és láttam japán, taiwan verzióban is. Nagyon kiváncsi vagyok erre a feldolgozásra . Kitartást a fordításhoz és jő szőrakozást! AJA!
    Tetszik az új dizi!

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

