To The Beautiful You 11-14. rész

Némi késéssel, de hoztunk négy új részt a To The Beautiful You-hoz.

Jó szórakozást kívánunk hozzá és kellemes hétvégét mindenkinek! <3

A 11-12. rész KOR verzió,  a 13-14. rész a Baros verzióhoz megfelelőek, és a 15-16. rész is ehhez lesz majd.

LETÖLTÉS

11. rész:
Softsub | Hardsub
Fordította: Maybestrawberry
Ellenőrizte: Kyrie

12. rész:
Softsub | Hardsub
Fordította: Chinatsu
Ellenőrizte: Kyrie

13. rész:
Softsub | Hardsub
Fordította: Maybestrawberry
Ellenőrizte: Kyrie

14. rész:
Softsub | Hardsub
Fordította: Chinatsu
Ellenőrizte: Kyrie

10 thoughts on “To The Beautiful You 11-14. rész

  1. Köszönöm szépen a sok-sok új részt! Ez a hétvége arra van kitalálva ezek szerint, hogy maratont tartsak :)
    Már nagyon vártam :)
    Nem vagyok egy nagy Shinee fan, de itt annyira megszerettem Minho-t, hogy ezentúl azt hiszem, vevő leszek bármire, amiben szerepet kap :D

  2. Köszönöm ezt a rengeteg új részt! Már nagyon vártam! Mivel kedvenc mangám egyike bele-bele kukkoltam alig várom, hogy meglegyen az összes rész / s aztán összehasonlíthatom melyik a legjobb japán- tajwan- vagy koreai verzió/! Mégegyszer köszönöm! AJA!

    • Encii, ha van AsiaTorrentsed, akkor onnan le tudod szedni. Hogy ha nincsen, akkor D-A-n ajánlatos még rákeresned. Ha egyik se talált, akkor próbálj meg rágúglizni az ügyre, biztos vagyok benne, hogy megtalálod. :)

      • Asiatorrentsem sajnos nincs, próbáltam regizni, de úgy tűnik csak meghívásos alapon működik vagy fizetősösen(sajnos kizárva), D-A-on meg már próbáltam ott meg csak a KOR ver. van. Marad a hardsub, de az meg 4 óráig tart..:(( guglizni is próbáltam de azok a torrentek még több ideig tartanak. de azért köszönöm!:)

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

