Kérdés, kérés, bejelentés

Sziasztok!

Először is, szeretném megköszönni, hogy ennyien örömmel fogadtok minket az oldal újraindulása folyamán, jó újra olyan neveket és üzeneteket látni, akikről már egy ideje nem hallott a kávéház.

Másodszor. A bejegyzések alatt szoktam látni, hogy többen is megosztják őket Facebookon (Twitteren általában csak én szoktam). Olyan kérdésem volna, hogy aki ezt csoportban teszi meg, az lenne oly kedves, hogy kommentben bemásolná a csoport linkjét? Régebben benne voltam egy párban, viszont mostanában nem vagyok jártas ebben a témában, így hálás lennék, ha kisegítenétek. (Több emberrel tudjuk fenntartani a kapcsolatot is, az újabb részekről is értesíteni tudunk, ha úgy alakul.)
Harmadszor. Bal oldalt létezik egy feliratkozásos menü, aminél ha leírjátok az e-mail címeteket (a WordPressen regisztrált tagoknak csupán egy gombnyomás), minden egyes új bejegyzésről kaptok értesítőt e-mailben. Ahogy látom, elég sokan erre a “hívószóra” találtak rá újból az oldalra. Aki szeretne értesítést kapni és nem naponta ránézni az oldalra (felesleges, suli mellett nem tudok naponta frisselni, csak hétvége környékén), annak ajánlanám ezt a lehetőséget. :) Illetve létezik egy Facebook oldalunk, ott is mindenről folyamatosan írok bejegyzést. (A “Tetszik” gombra víve az egeret be lehet állítani, hogy itt is értesítőket kapjatok, bár ennyire szerintem senki sem elvetemülten rajongója az oldalnak.)

Negyedszer. Kicsit pakolásztam az oldalon. A Flower Boy Ramyun Shop feliratához feltöltöttem a SiC verziót, tehát egységesen egy ZIP kiterjesztésű fájlban le lehet tölteni őket, a régit leszedtem. (D-Addictsra is fel lesz töltve ez a verzió, HA rájövök a jelszavamra. D: )
A Biget felraktam jelszó nélkül. Gondolkodom a folytatásán, de… de. Lehet az lesz, hogy a háttérben megpróbálok munkálkodni rajta, és meglátom, mennyire haladok vele.
Rendezgettem a tervezettek között is, az még a jövő zenéje, de legalább most szépen fel van sorolva az összes, és a lefordítottakat kivettem onnan. :)
A Runway Beatet feltöltöttem egy torrent fájl formájában. Láthatólag még senki sem töltötte le, én folyamatosan seedelem, hétfő-szerda-péntek 12-13 óra között érek haza, kedd-csütörtök három fele, onnantól kezdve a laptopom fut, szóval töltögetem vissza. Általában olyan 10-11-ig tudom, szóval ha valaki le szeretné tölteni, akkor ebben az intervallumban megoldható. Ha letöltitek, akkor legyetek olyan kedvesek légy szíves, hogy legalább egyszer ti is visszatöltitek. Nem hiszem, hogy nagy forgalom lenne, de azért mégis…

Jövő héten döntök a Big sorsáról.

Végezetül pedig egy hatalmas KÖSZÖNÖM, köszi, szeretlek titeket, Kyrie-t pedig imádom. <3

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

