Marry Him If You Dare 8. rész

Sziasztok!

Meghoztuk a Marry Him If You Dare nyolcadik részét is. :)

A volt reggeli műsor kicsikart magának egy saját kis adást, aminek megkezdődtek az előkészületei. Mindenkinek külön véleménye van arról, hogy lényegében minek is kellene szerepelnie ebben a heti rendszerességgel vetítendő műsorban, de végül Bae írőnő és Na Mi Rae összerakják a szálakat. Na Mi Rae lehetőséget kap a debütálásra, mint igazi forgatókönyvíró. Mellette pedig nem más fog csillogni a műsorban, mint maga Kim Shin… Ennek ellenére Se Joo még mindig bizakodó, és hisz benne, hogy ha keményen dolgozik, el fogja érni a célját. Pontosabban mondván a jövőjét.

(A Mi Rae még mindig jövőt jelent, szerintem olyan jól passzolt ez most ide.)

Kellemes időtöltést kívánunk az újabb epizódhoz!

ep84LETÖLTÉS

8. rész
Felirat |

26 thoughts on “Marry Him If You Dare 8. rész

      • :D Hát mondjuk úgy, hogy 8 hónapnyi angol tanulás után (teljesen a nulláról kezdve) a középszintű magnós feladatok meghaladják a képességeimet XD Pedig minden áron középszintűre akarnak küldeni. . . Így most megyek is és nekiülök a résznek.
        Ó OKTV az szép, nekem egy OSZTV-ben volt részem, tehát szintúgy átérzem a helyzetedet ;)

        • Unokatesóm is tavaly azt csinált, negyedik lett ügyvitelin. Nálam az angol azért nem fog így menni, főleg olyan diákok között, akiknek egy-egy szülőjük angol.
          Nézz amerikai sorozatokat és meséket – én nyelvvizsga előtt szippantottam magamba a Looney Tunes részeket angolul meg az Így jártam anyátokkalt is végignéztem eredeti nyelven. Így összekötöd a kellemest a hasznossal, nézel egy jó sorozatot vagy mesét, de közben tanulsz is. :) A mesék talán egyszerűbbek ebből a szempontból, mert ott a szinkronszínészek jobban artikulálnak.

          • 4. hely? Az szép. Gratula neki. Én nem voltam olyan “ügyes” XD
            Hát a Pororot kezdtem el nézni angol szinkronnal most, csak abban keveset beszélnek :)
            Amúgy én nagyrészt -olyan 90%-ban) feliratosan nézek filmet eredeti szinkronnal.
            Akkor egy nagy nagy kalappal holnapra!

            • Köszi!
              Az a baj a magyar felirat – eredeti szinkronnal, hogy inkább a magyarra koncentrálsz és nem a feliratra. Sokkal jobb az angol szöveg angol felirat párosítás. Úgy megtanulod a kiejtéseket is, és sokkal gyorsabban fog pörögni az agyad az adott nyelven.

    • Szia Csucsi!
      A végére én is kíváncsi vagyok, fogalmam sincs, hogy végül mi lesz majd a tényleges párosítás… Szerinted? Remélem, hamarosan azért csak eldől.
      Jó szórakozást az új részhez! ^^

    • Szia Hetti, nagyon szívesen, remélem tetszeni fog. :)
      A Vértestvéreket felírtam, most egy ideig biztosan nem lesz alkalmam megnézni, de időt fogok keríteni rá, szóval köszi az ajánlást!

    • A Facebook csoportban úgy fogalmaztam, hogy vérbeli Se Joo fan vagyok, csak néha a vér vízzé válik, és Kim Shin felé is kacsintgatni kezdek. Őszintén nem tudom megmondani, melyik lenne a legjobb megoldás, de annak is örülnék, ha maradna az eredeti felállás, csak elsimítanák az eredetileg keletkezett hibákat, amiket az idősebbik Mi Rae túlélt. Kim Shint is sikerült megkedvelnem az elmúlt néhány rész során, így mind a két verziónak nagyon örülnék. Csak tudnám már, hogy kik is lesznek együtt… :)

  1. Köszi az új részt! Én is Se Joo-nak drukkolok, szerintem jobban tiszteli, jobban megérdemli a lányt. Tetszik, hogy szinte minden szereplőnek vannak jó és rossz tulajdonságai, egyik se csak fekete vagy fehér. Ezért tényleg nehéz a választás. Mindenesetre igen-igen meg kéne változnia Kim Shinnek, hogy kiérdemelje Mi Rae-t. Láttátok már ezt a szavazást?:http://www.koreandrama.org/?p=30509 Nem értem, véget se ért, és a Heirs vezet, pedig Mi Rae is van olyan jó, szerintem. Amúgy se értem, hogy lehet olyat szavazás alá vetni, ami véget se ért. Lehet, hogy a vége totál gáz lesz, mégis csomóan szavaznak rá. Na mindegy, ez van.

    • Szia Vajandi!

      Kim Shin már most elindult egyfajta változáson, ami szerintem jó jel, de még nem eléggé. Mi Rae meg úgy bele van esve mint vak ló a gödörbe, innentől kezdve Se Joo-val elég nehézkesnek gondolom a kapcsolatuk kibontakozását. Amikor ők együtt vannak, olyan kellemetlen az egész légkör számomra, de Se Joo annyira erőlködik, hogy nagyon örülnék, ha ő nyerné el Mi Rae szívét.
      A Heirs az én korosztályomnak (18) illetve a nálam kicsivel fiatalabbaknak nagy szám. Mivel a szereplők is tizennyolc évesek, jobban bele tudják élni magukat az eseményekbe, és reménykednek, hogy na, bárcsak én is kaphatnék magam mellé egy Tant. Én is nagyon szeretem egyébként azt a sorozatot, de Young Do párti vagyok, mert a két főszereplő, Tan és Eun Sang karaktere kész káosz. Eun Sang dolgozik mint a güzü, de közben veszettül büszke és ellenszenves, Tan pedig hol kiismerhetetlen, hol pedig teljesen egyértelmű, és nekem nem tetszik ez a felállás. Ha nem lennék alapjáraton Kim Woo Bin fan, akkor is Young Do-ért rajonganék, mert az ő karaktere a leghitelesebb.
      Persze ez csak szerény véleményem…
      A Marrynek is nagyon jó szereplőgárdája van, de inkább idősebbeknek, vagy lelkiekben érettebbeknek való, akik át tudják látni a helyzetet és élvezik, hogy a történet kihívja a gondolataikat. Ha ezt összevetjük, a Heirs azért áll nyerésre, mert a fiatalabbak többet neteznek, könnyebben rátalálnak az oldalra, míg a Marry rajongótábora kevesebbet böngészik ilyen szájtokon.
      És mert a fiatalabbak sokkal elvetemültebbek… :D Minden nap lehet szavazni, ha jól tudom.

  2. Sziasztok Kedves Fordítok …köszönöm a 8.rész feliratát ..nekem nagyon tetszik az 57 éves Na Mi Rae alakítása …én úgy látom egyre több mindenre jön rá hogy nem is volt olyan rossz a férje habár még nem tudni ki volt a meghalt személy ..vagy mi volt az ..ami miatt annyira nem akarja újra élni ezt a házasságot…..

    • Szia Zsuzsianyu!
      Kim Shin valóban nem olyan rossz, mint amilyennek azt az idősebbik gondolta – azonban valahol abban a házasságban volt egy törés, ami után nem tudott rendesen gondolni a férjére. Ez valószínűleg az a haláleset, amiről az idősebbik olyan sokat beszélt már.
      Én néha mérges vagyok rá egyébként, feleslegesen okoz négy embernek fájdalmat folyamatosan. Ha lesz értelme, akkor még úgy-ahogy nem fogok rá haragudni, de egyébként nem mindig értek egyet vele. A karaktere és az alakítása viszont nagyon tetszik.

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

