Marry Him If You Dare 12. rész

Jó estéét!

Meghoztuk a 12. részét is a Marry Him If You Dare-nek. :) Ebben az epizódban hosszas találgatások után fény derül rá, hogy ki az a Mi Rae által szeretett személy, aki végül meg fog halni. Egyre többen jönnek rá az idősebbik Na Mi Rae kilétére is. Miután Kim Shin tudomást szerzett zátonyra futó kapcsolatuk mivoltáról, ő maga próbálja megszakítani a kapcsolatot a fiatalabbikkal, hogy elkerülje azt a káoszt, nyomort és szörnyűséget, ami miatt az idősebbik visszautazott a jövőből. Mindeközben pedig Se Joo-ssi várva várt visszatérése is bekövetkezik, ami csak olaj a tűzre…

ep12ep122

LETÖLTÉS

12. rész
Felirat |

16 thoughts on “Marry Him If You Dare 12. rész

    • Szia Hetti!
      Nagyon szívesen, aranyos vagy. :) Azért most már lassan menj aludni, mert holnap nehézkes lesz a felkelés. Én is meg akartam nézni az új Heirs részeket, de napok óta nem jutok el hozzájuk, szóval megint napolnom kell.

    • Köszönjük :) Az alapot egy kedves barátom készítette, a zöld-piros verziót, amivel szerintem korábban találkoztál. Viszont az a piros háttérszerűség, amit a WordPress magától generál és letörölhetetlen, Minoval együtt hihetetlenül utáltuk. Miután rájöttem, hogy ilyen verziója is van ennek a sablonnak, két órás pixelezgetés után csak sikerült összehozni. :)

  1. Ez most holnapra marad már. De az előző részek sokat segítettek a gyógyulásban. Legalább addig is ágyban voltam :D
    A dizi meg nagyon jó lett. Remélem nem csak itt látok hópelyheket, hanem hamarosan valóban fog esni. Imásom a havat.
    Kívánok jó éjszakát! Menjünk aludni mert reggel nehéz lesz felkelni :D

    • Szia Napsugár!

      Remélem, jobban vagy már. :) A diziért hálás köszönetünk, többen is dolgoztunk rajta és nem is kevés időt meg idegzetet rááldozva, szóval örülök, hogy tetszik.
      Én annyira nem vagyok jó barátságban a hóval, közelebbi kapcsolatot nem szeretek vele ápolni csak akkor, ha egy ablak elválaszt minket. Akkor kifejezetten szép.
      Jó éjszakát neked is! Nekem Woo Bin hangja az ébresztőm, szóval talán egy fokkal kellemesebb lesz. :D

      • Megyek dolgozni, szóval annyira beteg nem vagyok :D
        Te is olyan fagyosszent vagy? Jaj én imádom a havat.
        WooBin hang mindenkinek? Mondjuk várom már, hogy meglegyen az új telóm, És én is beszerzek egy hangot tőle ^^ (Vele álmodtam :) )
        De akkor is maradok majd Junsu ébresztésénél :3

  2. sziasztok köszönöm a 12.rész feliratát …én nem tudom miért de most nekem …mintha egy helyben járna a történet vagyis lelassult szerintem …

    • Szia zsuzsianyu!
      A történet haladtával igen, eléggé belassultunk. Most, hogy Se Joo visszatért az eredeti helyére, talán sikerül egy kicsit változnia a helyzetnek – végtére már alapjáraton is elég kevés van hátra.
      Remélhetőleg kicsit begyorsulunk.

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

