Hotel King 1. rész

MB9r4LU

Épp ünnepség zajlik a Ciel hotelben, mikor a nagy visszaszámlálás után az elnök lezuhan és szörnyethal. Mindez azután, hogy Cha Jae Wan bevallja az elnöknek, hogy ő az elhagyott fia. Nagy jelenetet csapva megérkezik Ah Mo Ne, az elnök lánya. Különös események veszik kezdetüket, az alkalmazottak szerint a volt elnök szelleme kísért. Vajon tényleg szellem járta lett a szálloda, vagy valaki csak a bolondját járatja a személyzettel…

Letöltés:

1. rész: Felirat

Fordította: Bom

Lektorálta: Minomiwoo

14 thoughts on “Hotel King 1. rész

  1. Szervusztok! Nagyon örülök, hogy elkezdtétek a Hotel… doramát, imádom Lee-t. Most néztem végig az általatok fordított Golden….-t nagyon-nagyon tetszett, hálásan köszönöm a munkátokat érte. Szeretettel: Ildikó

  2. Ezt vártam már. Bár fogalmam sem volt, hogy miről fog szólni, csak azt, hogy Lee Dong-wook játszik benne. Na most ezzel a szellemes dologgal itt a leírásban elgondolkodtam, hogy megnézzem e…
    Na jó, azért annyira nem ijesztett el, de remélem nem lesz benne semmi olyan… (ööö izé… a szellemek… még belegondolni sem merek… )
    .
    De most nézem, hogy a fsz nő meg Lee Da Hae, a My Girlben nagyon bejött ez a fsz párosítás.
    Azt hiszem mégis csak bele fogok én ebbe nézni.
    Köszönöm!

    • Ne aggódj, nem úgy szerepel benne szellem, ahogy gondolod. Nem egy misztikus sorozat. Épp most érek a második rész végéhez és egyre jobban tetszik. :)

          • Láttam már a második részt is. ^^
            Asiatorrentről szedem… csak mikor öcsi is töltöget (ami szinte állandó dolog nála) akkor nekem a wifi nagyon belassul… de türelmes ember vagyok, szerencsére ;)

            • Ezek az öcsik… :D Ha onnan szeded, akkor biztosan passzolni fog a felirat, én is onnan töltöttem (persze a kisebb verziót).

              • Mi lenne ha nem lennének? (hm~ nem lenne kinek “kiabálni” ha valami gond van a géppel XD
                Első rész végig nézve. Hát nem az a könnyed kis romantika mint amire gondoltam. De azért kíváncsi vagyok rá. Remélem nem viszik el túlzottan drámai irányba.
                Igen, igen, kisebb verzió. Nem kell nekem az a 720-as HD minőség. Na meg 9 GB szabad helynél meg kell gondolni, hogy mit is tölt le az ember XD

                • Igaz, egyik öcsém programozó, így nálunk mindenki őt zaklatja, ha gépgond van. Ma rendezgettem a gépem…3gb szabad hely, hétfőn ki kell írnom a doramákat. :) Az első rész után én is tartottam tőle, hogy ilyen “sötét” hangulatú lesz a történet, de kíváncsian várom, mit írsz a második rész után, szerintem jó iránya megy a dolog.

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

