Hotel King 4-5. rész

vlcsnap-2014-05-04-20h29m23s193Sziasztok! Ezúttal dupla részt hoztunk nektek! ^^

Negyedik rész: Ah Mo Ne félni kezd a medencés eset után, biztos benne, hogy Cha Jae Wan akarta megölni és hogy az apja haláláért is ő okolható, ezért felkeresi Baek Mi Nyeot, aki azt tanácsolja hagyja el a Cielt. Sun Woo a nyilvánosság előtt kérdőre vonja a vezérigazgatót a medencés incidens miatt. Cha Jae Wan felkeresi Ah elnök orvosát, hogy többet tudjon meg a volt elnök halálával kapcsolatban…

Ötödik rész: Cha Jae Wan végre rájön, hogy Lee Joong Goo egész életén át félrevezette. Joong Goo öngyilkos akar lenni. Megtartják az elnökválasztást is, ahol kiderül, Mo Ne alkalmas-e az elnöki posztra. Eltűnik Mo Ne karkötője és az egyik alkalmazottat, Eun Sung Jaet vádolja meg alaptalanul, akit ki is rúgnak. Mikor Mo Ne beszélni akar vele, valaki rájuk gyújtja a konyhát és ők a tűzben rekednek.Jae Wan életét kockáztatva siet megmenteni őket…

Letöltés:

4. rész: Felirat

Fordította: Minomiwoo

5. rész: Felirat

Fordította: Bom

Lektorálta: Minomiwoo

8 thoughts on “Hotel King 4-5. rész

  1. És két rész is egyszerre. És milyen izgalmas részek!
    Áh ezért szeretek én maratonozni és néhány nap alatt végig nézni egy sorozatot. :D
    De nem baj, kell ez a kis szünet a részek közt, hogy leülepedjen és megemésszem a történteket!
    Majd ha megnéztem akkor megint írok majd.
    DE végre rájön Jae Wan, hogy nem is úgy vannak a dolgok ahogyan az öreg beadta neki? Végre!

    • Hát szerintem rájött, bár ez eddig is elég nyilvánvaló volt… nem épp úgy kezeli, mintha a saját fia lenne, sőt még csak nem is úgy, mint egy embert. Én Jae Wan helyében tuti hagyom az öreget leugrani :D

  2. Az ötödik részt még csak most fogom majd megnézni valamikor (este), de az előzetes alapján tudom miről beszélsz.
    Azért az nagyon megviselt mikor visszaemlékezett rá Jae Wan, hogy hogyan bánt vele. Mint valami kutyával aki csak arra van, hogy a gazdája kénye kedvére azt csinálhasson vele amit csak akar…
    Én még arra várok, hogy mikor derül ki, hogy nem is testvérek… mert kell benne lennie egy ilyen csavarnak is. (Ha meg nem lesz akkor nagyon mellé nyúltam. Mondjuk happy endes végre nem számítok)

    • Hááát, én nagyon bízom a happy endben :) Bocsi a spoilerért, azt hittem már láttad. Szerintem hamarabb lesz itt szerelem, minthogy kiderülne, hogy nem is testvérek, aztán mehet majd a nagy őrlődés, hogy most mihez kezdjenek :D

      • Engem a spoilerek nem szoktak zavarni. Egyrészt mire odaérek úgy is elfelejtem, ha meg mégsem akkor meg annyira magával szokott ragadni a film, hogy azt nem veszem észre, hogy én erről már tudtam XD
        Ez a testvér nem testvér meg szerelem, ez nagyon érdekel engem. Hogy most akkor mi is van… ki is Jae Wan apja? Ki a lány? Tudom, tudom, majd szépen mindenre fény fog derülni. Csak türelem kell hozzá.

        • Arra én is kíváncsi vagyok ki lehet Jae Wan apja, szerintem a volt elnök tutira nem, azt se hiszem, hogy sátán ahjussi lenne az, látva, hogy a saját lányát mennyire szereti. Biztosan kiderül majd minden… kicsit örülök ennek a sok titoknak, mert így lehet, hogy nem laposodik el a sorozat 30 rész alatt sem. :)

  3. Reggel írtam egy jó kis választ, de telefonról nem küldi el. Azt írta ki, hogy offline vagyok… na ezt nem értem, de mindegy. Szóval azt már nem írom le megint. Lényeg, hogy nem lennék meglepve, ha mégis az öreg lenne az apja…
    A testvéres dolog meg… benne van, hogy még akkor egymásba szeretnek mikor még Jae Wan úgy tudja, hogy testvérek.
    Aki még engem izgat, az a nő ( az igazgató, aki a 3 hónapos próbaidőt javasolta) kicsoda is valójában.

    • Én arra gondoltam, hogy az a nő is Jae Wan sorstársa, őt is ilyen kedvesen “felkarolta” az öreg és a gazdája lett. A seb miatt jutott eszembe, ami a vállán volt, mert Jae Wannak is van egy pár. Persze csak tippelgetek. :)

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

