6 thoughts on “Hotel King 23. rész

  1. Vééééééééééégre eljutottam eddig a részig is.
    Sajnálom Mo Net, Chae Kyung meg a bosszúja, nem igazán értem ezt a nőt. Meg a reakciója nem nagyon tetszett.
    Jae Wan a volt elnök naplóját találta meg, és azt akarja visszaadni Mo Nenek? Meg abban a naplóban van leírva az anyja valódi kiléte is? Mert a végén a reakcióból mikor az apja fiának nevezte Mi Nyeo előtt azt hittem, hogy azért vág olyan arcot, mert ő még titokban akarta tartani, hogy tudja az anyja kilétét. Viszont az előzetesből nem ezt vettem ki.
    A másik Beak meg a ravasz kis terve, remélem, hogy így már rájött a fiával kapcsolatos igazságra és vissza vesz kicsit magából.
    Kíváncsi vagyok mit fognak még kihozni belőle.
    Romant azért sajnálom. És egyre jobban. Így hogy fél elmondani az anyjának az igazságot Jae Wanról, ugye attól tart, hogy az anyja elhagyja és nem fog többé vele törődni. Mindazok után amiken gyerekként átment nem is csodálkozom rajta, hogy ennyire ragaszkodik. Így viszont, hogy Beak rájött mi az igazság, nem lesz egyszerű neki. Még inkább alá tehet Jae Wannak, féltékenységből.

    • Igen, ezek nagyon izgi részek. Szeptemberben elkezdtem dolgozni, így kicsit belassultak a dolgok. A nyáron befejeztük a sorozat fordítását, de még át kell néznem a részeket és javítani. Közben a let’s eat-et is csinálgatom, szóval hjajjjh, de hamarosan kint lesznek és akkor választ kapsz a kérdéseidre. :)

      • Gratulálok a munkához :)
        Türelmes vagyok, meg mostanság nem is nagyon lesz időm filmezni, mert erőteljesen szakdolgozatra próbálnék koncentrálni. Ha hagynák XD

        • Szakdogára? Én szinte biztos voltam benne, hogy olyan 50 feletti lehetsz :D Sok sikert hozzá, én anno nem hagytam rá elég időt magamnak, aztán kapkodhattam.

Mindenki véleménye egyaránt fontos!

